IK heb naar aal jullie comments zitten leze enzo, en ik moet wel zeggen dat ik het allemaal mooi en aardig vind wat sommige mensen zeggen hier en der over de CHEATS voor deze spel. Mijn ervaring met dit spel is"geloof het of niet", ik heb dit spel gekocht toen deze net uit is gekomen, ikheb dez spel binnen een week uitgespeeld om precies te zijn 106,..... uurtjes op HARD. heb m meteen terug gebracht naar de winkel en geld terug gevraagd. Maar nu, ik heb besloten om deze spel online (XBLive) te gaan spelen!!!! Nou, geloof me. Daar kunje niet winnen zonder cheat, heb daar jongens gezien die 405 KM pu halen met hun auto's. deze zijn allemaal engelse mensen. hun start alleen maar. Ik wist nooit dat je kon springen met je auto bij de start lijn. Deze gasten springen meters voor uit met hun autos bij ed start lijn. Het enige wat ik zie is dat hun autos naar voren blijven springen, net als een kangaroe en dat meen ik letterlijk en figuurlijk. Deze gasten laten hun auto gewoon springen. en ze gaan echt HARDDDDDD. mijn top snelheid is 358 Km. en mijn TT die trekt op van 0-100 in 3,41 sec. en dan zit ik ongeveer op 150KM en daar kan ik echt nixxx mee. Hun auto (met die cheat) trekken ze van 0-100 in 0,80 Nano secs. dus heef geen zin om te racen tegen hun. Ze hebben mij verteld dat ze een soort cheat gebruiken, deze heet de fast start ( staat ergens op internet) maar ze willen niet vertellen hoe het te doen/ gebruiken. Denk eerder dat ze bang zijn om afgemaakt te worden. En dus daarom niet durven de code te geven. *) Ik weet niet om een van jullie hier ook wel' s online spelen of hebben gespeeld maar als iemand dezelfde heeft ervaart of meegemaakt of uberhaupt deze cheat kent. Kan deze persoon mij misschien vertellen hoe deze code/ cheat luid. Ik ben speciaal naar deze forum gekomen om te kijken of iemand mij kan of wilt helpen. want om eerlijk te zijn, vind ik het nergens opslaan die Xboxlive gedoe. Bijna iedereen speelt vals en om eerlijk te gaan spelen daar raad ik het niemand aan want je wordt daar echt afgemaakt zonder cheats. Ik heb mijn Xbox naar buiten gegooid omdat ik het zat was, dacht dat ik slecht was . Maar heb inmiddels weer een nieuwe gehald. P.S. Als iemand hier het weet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb bijna al een jaartje xbox live en ik heb bijna geen problemen met mensen die cheaten. Ik ben 1 keer bij halo 2 iemand tegen gekomen die die modem cheats gebruikte. Het lijkt me ook sterk dat er online gecheat kan worden door speciale code's. Het zou meer kunnen zijn dat het glitch zijn. Wat het ook kan zijn is dat je altijd heb gedacht dat je de beste van de hele wereld was, maar toen je online kwam die heel erg tegen viel.
Als je een vraag hebt over een game, graag even de search (zoek) gebruiken om te kijken of je vraag al niet beantwoord is, of dat er een thread bestaat waar je je vraag stellen kan. Voor NFSU2 bestaan zat helpthreads, http://forum.xbw.nl/search.php? , als je deze gebruikt zul je ze vinden. Dit topic staat verkeerd en is dubbelop, daarom sluit ik hem...