ik heb op ign.com enkele cheats gevonden daar staat: At the press start screen enter UP UP UP LEFT R R R DOWN mor wtf is het press start screen kan iemand die cheat es uitlegge? EN trouwens, ik heb de singleplayer al uit gespeeld dus ik cheat niet om de singleplayer uit te spelen
als je het op start komen eerst van die filmpjes en dan komt er een keer press start te staan en dan moet je die cheat intypen. en als je dan op start drukt gaat die je spel laden. beetje wazig maarja hoop voor je dat het lukt
- Als je de game aanzet krijg je eerst het logo van EA, - daarna THX. - Dan moet je de taal selecteren. - Als je dat doet, komt er dat filmpje voor met Brooke Burke dat je wel veilig moet rijde - Als je die wegdrukt of uit laat spelen heb je een filmpje met de stad en het racen - Als je die wegdrukt of uit laat spelen kom je op een stilstaand scherm, met Brooke Burk (dat vrouwtje met dat oranje ding aan). Dan begint de muziek ook op dat scherm (Snoop Dogg ft. Doors) Er staat ergens bovenaan DRUK START/PRESS START. Dit doe je niet, maar je voert die code in. Als het goed is, dan hoor je *Bliep*. Druk hierna op start om het spel te beginnen
Bij mij werken ze ook niet. Maar zijn er verder geen cheats voor het spel. Heb al gezocht maar ik kan er geen meer vinden...
Je krijgt de cheats als je je game registreert met de registratiecode die op je boekje staat bij gamereg.ea.com, er zijn er 3: - $1000 dollar career start - $200 dollar - unlock best buy vinyl Die career start werkt eenmalig en die $200 dollarcheat ook (als ze werken). Die €200 is ook eenmalig aan het begin aan de career. over de Best Buy Vinyl weet ik verder niet veel, maar die unlock je dacht ik ook door in een bepaald niveau outruns te gaan doen. Deze cheats zijn ook te vinden op de betere cheatsites als IGN en Gamerevolution. Berrie heeft wel gelijk. Als je op makkelijk doet, dan kan het wel eens zijn dat je hem niet direct wint, maar dan is dat meestal door een fatale fout van jezelf, maar het is echt heel makkelijk te doen. Moeilijk is niet eens onmogelijk, dus cheaten hoeft echt niet. Als je het op makkelijk nog niet kan, dan raad ik je aan je game weg te doen, want het bestaat niet dat je zo slecht kan zijn. Daarnaast heb je aan de cheats vrij weinig. Je kunt er weinig geld mee verdienen en die best buy vinyl is niet echt heel super.
Ik speel hem op moeilijk en heb hem bijna uitspeelt...Ik rij die lui er gewoon uit, niet leuk meer...daarom heb ik maar een andere auto gekozen die wat langzamer is...Maar was gewoon benieuwd hoe die cheats werkten, maar je hebt ze idd niet nodig
Die cheats doen het bij mij ook niet echt nee, maar ik heb er ook geen behoefte aan. Op de PC en dacht ook op de PS2 zijn er cheats om speciale artiesten-auto's te unlocken. Een Capone-Hummer en een Sentra van The Doors dacht ik, zoiets. Maar is er voor de Xbox niet
wat kan je met deze cheat ?? de laatste hydrolica (hoe je het ook schrijft ).. ik kom er egt niet mee van de grond.. zoals je ziet als je hem installeert.. hoe krijg je je auto van de grond, of is dit niet mogelijk ??
dat is de cheat van start career met $1000, maar die wil nog wel eens niet werken. Met hydraulica heb ik het zelf ook nog nooit gepresteerd om te stuiteren met beide kanten, maar die intereseert me ook niet zo. Ik weet niet of het echt kan, maar bij mij is het nog nooit gelukt in ieder geval
Bij mij doet die site het niet, kan server niet vinden. Andere sites (zoals xbw) doen het wel. Misschien heb ik de verkeerde site ingetypt: www.gamereg.ea.com. zo stond hij in het boekje (achterop het boekje)
Die cheats zijn alleen maar start-cheats. Je krijgt er alleen een leuk bedragje aan het begin van het spel mee. Maar dan moet die wel werken . Eigenlijk heb je er niet veel aan. Ik heb de career-mode uitgespeeld, al mijn auto's flink getuned en ik heb nog 107.000 op mijn rekening staan. Genoeg geld op het laatst dus. Yep, die site staat ook bij mij op het boekje en ik heb hem geregistreerd, bij mij deed die site het wel, maar toen ik net op je link klikte, deed ie het ook niet nee. Hij zal toch wel niet uit de lucht zijn
Ik hoop het ook niet. Maarja, alle bonussen die je krijgt via die codes, niet nodig toch? Speel het speel gewoon uit uit je zelf.