[NFSU2] zit vast op 98%....!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kockkie, 13 dec 2004.

1. Kockkie

Kockkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help ik zat vast op 98% ,ik kan geen races meer doen ook niet op de wereldkaart en de verkenner.
    Maar heb wel 100% vrijgespeelde onderdelen,kan alleen nog maar outrun doen!
    oh ja en die SUV races heb ik ook al gedaan.

bvd
    gr Kockkie :confused:

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan wordt het tijd dat je die outruns allemaal doet, lijkt me logisch he.
    Wrom maak je hier btw een nieuwe thread aan? Er is toch al een centrale thread over NSFU2?

3. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ligt het niet aan je outruns... die zijn toch niet bepalend voor je 100%?

Kan het zijn dat je een paar covers (photo shoots) hebt gemist? Dat probleem ik namelijk ook....

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sommige races staan niet op de kaart. Die moet je zelf vinden.

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1/ zoek de verborgen races
    2/ kijk of je alle shops hebt gevonden
    3/ doe de outruns

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Als je al op 98% bent heb je alle stages waarschijnlijk wel compleet (dus gebruik gemaakt van de lijst in de garage.....en dan mis je er geen 1). De shops heb je ook waarschijnlijk allemaal wel gevonden, die zijn erg makkelijk te vinden en je kan makkelijk checken of je ze allemaal hebt.

en net even niet goed gezien maar:
    Ga ergens anders de wannabee mod uithangen, als iemand zin heeft om voor mij en de threatstarter alle pagina's van de NFS:U2 threat te lezen dan hoor ik dat graag. Daar komt bij dat als een mod het nodig vindt, hij waarschijnlijk ook wel zonder jouw opmerking tot een slotje was gekomen. Zo en ga nu je mond maar wassen _0/

Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  7. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hep het zelfde probleem

wel dikke RX-8 _O_ King of the road _O_

8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Zoals al gezegd, gaat het om verborgen races. Deze staan echt niet op de kaart en je krijgt hierover tips van die 2 gasten die je af en toe bellen met de mededeling dat er action is in Beacon Hill East o.i.d. Het kan dus best zijn dat hij hier iets van gemist heeft. En als je nog niet alle onderdelen hebt heb je waarschijnlijk niet genoeg outruns gewonnen op bepaalde niveau's. Hier kun je een overzicht vinden wat je na welke races op welk niveau krijgt.

En anders zou ik het ook niet meer weten.

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het ook niet over de kaart maar over het lijstje in de garage... daar staan ook de verborgen races op en ook de suv races....

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is flink gen**id, vind je niet? suc6 met verder komen! _0/

11. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Lijst in de garage? Volgens mij heb ik dan wat gemist. Hoe kan je dat ding tevoorschijn toveren dan?

12. Master Chief

Master Chief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey man even tussendoor (sorry daatvoor) hoe kan ik een nieuwe form aanmaken zit met een vraag, maar k weet niks ewrvanaf (sorry voor beginnen van nieuwe onderwerp)

13. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan in de garage kiezen voor een overzicht (lijst) met alle te rijden races, je kan dan direct deelnemen. Ik zal nog wel ff kijken hoe het prcies heet. Het is de tweede of derde keuze in het garage menu geloof ik.

14. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Heb het inmiddels ook gevonden, en vind het toch een beetje een jammere oplossing, laten ze in het overzicht van je carriere een stukje maken met hoeveel verborgen races er in die stage zijn, zodat je op zoek kan gaan.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik bij sommige races een tijd heb staan terwijl ze nog niet afgerond zijn volgens het overzicht :confused:

15. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook in de 5 niveaus een aantal outrun races winnen om unieke onderdellen te unlocken, En dan moet je waarschijnlijk over nieuw beginnen. En die drift races zijn echt bagger, vindt ik. Oja en wat krijg je eigenlijk na niveau 5?

16. Robinho

Robinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle onderdelen voltooid. Alleen mis ik 4 magazine covers, kan ik deze nog ergens terughalen? Ik kan het zelf zo niet vinden

Deel Deze Pagina