Hey! Ik heb even een vraagje. Ik heb nfsu2 al een keer geïnstaleerd toen ik hem van iemand had geleent. Heb hem toen verwijderd, maar heb hem nu zelf gekocht. Toen ik het spel opstartte, zag ik dat ik mijn savegames nog had.
Toen ik ging spelen ging ik een shop binnen en begon met tunen.
Alleen nu blijft hij contstant naar beneden scrollen, dus iedere keer dat ik bijvoorbeeld op front bumper klik in de lijst met de verschillende bumpers, dan scrolt hij gelijk naar beneden.
Het lukt dan vervolgens niet meer om naar boven te scrollen, want hij gaat meteen weer naar beneden.
Ik dacht eerst dat het aan mijn toetsenboord of aan mijn muis zou kunnen liggen, maar ik heb het op verschillende manier getest, maar dit is het probleem niet. Hij blijft naar beneden scrollen.
Dit probleem doet zich overigens niet voor als ik bijvoorbeeld aan het rijden ben (ik ga dus niet automatisch naar achteren ).
Ik zou echt geen idee hebben hoe ik dit kan oplossen en ik hoop dat iemand anders een idee heeft.
Alvast bedankt!
/Mod Ik heb je post leesbaar gemaakt, door gebruik te maken van leesbare Nederlandse taal en interpunctie, let er voortaan even op -/- Kameo
Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2006