nfsu2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door nightwolf, 2 aug 2006.

1. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Ik heb even een vraagje. Ik heb nfsu2 al een keer geïnstaleerd toen ik hem van iemand had geleent. Heb hem toen verwijderd, maar heb hem nu zelf gekocht. Toen ik het spel opstartte, zag ik dat ik mijn savegames nog had.

Toen ik ging spelen ging ik een shop binnen en begon met tunen.
    Alleen nu blijft hij contstant naar beneden scrollen, dus iedere keer dat ik bijvoorbeeld op front bumper klik in de lijst met de verschillende bumpers, dan scrolt hij gelijk naar beneden.
    Het lukt dan vervolgens niet meer om naar boven te scrollen, want hij gaat meteen weer naar beneden.

Ik dacht eerst dat het aan mijn toetsenboord of aan mijn muis zou kunnen liggen, maar ik heb het op verschillende manier getest, maar dit is het probleem niet. Hij blijft naar beneden scrollen.

Dit probleem doet zich overigens niet voor als ik bijvoorbeeld aan het rijden ben (ik ga dus niet automatisch naar achteren ).
    Ik zou echt geen idee hebben hoe ik dit kan oplossen en ik hoop dat iemand anders een idee heeft.

Alvast bedankt!

/Mod Ik heb je post leesbaar gemaakt, door gebruik te maken van leesbare Nederlandse taal en interpunctie, let er voortaan even op -/- Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2006
  2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    gebruik eens komma's en alinea's joh

Heb je geprobeerd de nieuwste update te downloaden?

3. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik al geprobeerd , maar wat maakt dat gebruik van die komma's nou weer uit :confused: het is toch goed leesbaar.
    het staat niet in breezer taal ofzo en komma's staan er genoeg.

4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er niet gewoon een knopje van je toetsenbord ingedrukt? had ik vanmmidag ook:confused: zit me spatie-balk ingedrukt (zonder ingedrukt te zijn dus gewoon dat plastci ding eronder..) en toen ging hij de heletijd naar beneden op internet (hij scrolde ook naar beneden..)
    gewoon ff raggen op al je knopjes (raggen = ligtelijk indrukken =P neej serieus gewoon ff iets harder dan normaal indrukken ofzo..)

5. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is het niet wandt als ik bijvoorbeeld op deze pagina naar beneden druk reageerd hij ook gewoon het is echt alleen bij dat spel :confused: nadat ik de orginele versie heb geinstaleerd

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je echt álles verwijderd? Save games, de map in Program Files? Als je de illegale weer is installeert, heb je het scroll probleem dan niet? Want dan zou het waarschijnlijk aan je cd liggen, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt...

7. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem komt me wel bekend voor maar zou ff niet weten waar het aan lag. Heb je al geprobeerd om alles wat je extra aan je pc hebt hangen los te koppelen? (joystick, usb stick enz) Dus alleen toetsenbord en muis.
    En heb je drivers geinstalleerd van het toetsenbord/muis waar je mee speelt?

8. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al geprobeerd om alle (extra) software van je toetsenbord en/of muis te deinstalleren? Voorbeeld: mijn Logitech G5-muis gebruikt SetPoint-software en een bepaalde versie deed ook erg vervelende dingen met mijn (ook Logitech) keyboard.

Dus, kijk even of voor je muis/keyboard aparte programma's zijn geinstalleerd en gooi die er eens af.

Deel Deze Pagina