wat is de beste game need for speed Underground of midnight clubII als het gaat om streetraces en tuning? Geraak er echt niet door! heb midnight clubII al gespeeld maar nfsU nog niet! some help please
Volgens mij kun je het meeste tunen bij NFSU Weet ik eigenlijk wel zeker, Je kan het beste revieuws checken op www.gamerankings.com Oh ja, binnen zeer korte tijd komt er een duister iemand je vertellen dat je niet voor elk wissewasje een thread kan aanmaken, want als iedereen dat gaat doen wordt het een dikke Te*ing troep
je kunt zelfs helemaal niet tunen bij midnight club II, kheb t spel zelf en moet zeggen dat t erg tof is maar ook ontzettend moeilijk. bij nfsu kun je je auto zo maken als je zelf wilt qua spoliers, paintings etc.
Als het echt om tunen gaat moet je wachten op Sega GT Online, die in februari komt. Tot die tijd zou ik zeggen NFS:Underground!
Reviews lezen. NFS kan erg veel met tunen en MC2 kan live. Het heeft beiden ze voor en nadelen die wij niet voor je kunnen kiezen of besluiten.
Alleen zijn het bij MCII geen originele auto's, en dat is jammer. Ook kan je daar helemaal nix aan je auto veranderen (behalve de kleur dan). Bij NFS kan je echt zo goed als alles veranderen, dus als je daarvan houdt...
Ik zou zeggen lees veel reviews of probeer beide games eens ergens te huren ofzo of leen hem van een vriend als die hem heeft en dan je keuze maken...persoonljik lievr voor nfs u omdat hij niewer is etc...
underdogg, je hebt progressie geboekt door in ieder geval twee racegames te bespreken. Wat je echter niet echt mee hebt gekregen is dat we dit soort vergelijkingstopics maar met mondjesmaat toestaan. Waarom? Je bent lui. Je wil advies, maar je doet geen énkele moeite om daar aan te geraken naast het typen van 2 zinnetjes. Je zou bijvoorbeeld zélf reviews kunnen lezen, die puur zijn bedoeld voor advies geven, óf een topic beginnen met een beargumenteerd verhaaltje. Een discussie waar twee games worden vergeleken kan namelijk heel leuk zijn, mits er ook maar enigszins sprake is van discussie. Lees ook nog even mijn betoog hier door over dit soort zaken.