NG Master Ninja Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door thomaskubin, 17 apr 2004.

1. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    Het Ninja Gaiden toernooi bestaat uit downloadbare levels die je kunt krijgen als je het spel heb uitgespeelt, aangezien het inschrijven hiervoor op 12 mei stopt en de europese release ook op die dag valt is dat toernooi voor ons geen optie. Nou vraag ik me af of die levels ook te downloaden zullen zijn zonder participatie aan het toernooi? Persoonlijk hoop ik hier natuurlijk wel op.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    het toernooi is ook alleen voor noord-amerika.er zal op een later tijdstip wel een europees toernooi komen

en die level moet je volgens mij niet downloaden maar je unlocked ze als je spel op normal hebt uitgespeeld

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De levels zijn sowieso beschikbaar voor Europese gamers ook, omdat dat de Live functie is van NG.. En beter komt er idd ook een Europees NG toernooi.. Dan ga ik is ff ass kicken :)

4. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik heb ut spel uitgespeeld, er is niks te downloaden behalve een announcment en de inschrijving loopt tot 3 juni of juli ofzo, maar europa kan dus niet mee doen en ook nog niks downloaden

grrrrrrr, voor niks 38 uur gespeeld

5. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
    verder zou ik maar flink spelen want je totale karma score uit het spel word ook op de ranking gezet vor de preizen. de nummer 1 heeft op dit moment een score van 260000 kharma ofzo waar ik dan een score van 61000 heb (of als dat niet klopt dan moet er bij beide eennulletje bij) maar zij spelen da ook al langer ik net een week. de nummer twee btw heef een scoren van 120000 dus das nog allemaal goed te doen denk ik zo.

6. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
    en over die live functie gesproken dit is al de derde game waar europa achter word gesteld en de content dus pas later of gewoon niet mag downloaden, beter kappen ze hier heel snel mee

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Europa wordt niet achter gesteld, maar ieder continent krijgt eerst zijn eigen toernooi.. Dit om het overzichtelijk te houden, en om er een echte competitie van te maken zodat je steeds dichter bij de top komt..
    Het Europese toernooi moet nog van start gaan, wanneer dat weet ik niet. Vandaar dat je ook nog niet op Live kan ermee. Dus geduld, en veel oefenen =]

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Een quote van de xbox.com (united states) site:
    Bron: http://www.xbox.com/en-US/ninjagaid...injatournament&level2=events1&level1=livehome

Deel Deze Pagina