Mij lijkt het niet boeiend. Ben zelf ook niet rytmisch aangelegd . Ramde op school altijd maar blind op de klokkenspellen. Geef mij maar eye-toy
Als je niet rythmisch bent kan je het beter niet spelen want dan wordt je vernederd door je vrienden, ik kan het weten.
Ik heb hem gedaan in de Toys"R"Us, ik was zeer verrast. Het was een zeer leuk spel, maar ik vrees dat het snel gaat vervelen.
Het is idd wel leuk en orgineel, daarom kreeg het spel ook goeie cijfers. Mijn broertje heeft het gekocht, het is wel vet maar gaat wel vrij snel vervelen. Je kan vrij weinig unlocken dus het spel moet het echt van de multiplayer hebben.
Je kan andere geluiden etc. kopen. Bijv. geluidenset Show geeft leuke momenten in liedjes. Met een 2e persoon erbij wordt het nog leuker.
Hij is wel leuk om te spelen(vooral in multiplayer is hij erg vet) maar voor een optimale ervaring ben je toch echt 4 van die sets nodig + het spel en dat is me toch echt te duur...
Nieuws zijn ze net zo duur als de gewone Gamecube controllers, 34.99 euro dus. Ik heb hem ook gespeeld bij Media Markt, maar ik vind het een beetje suf en saai. Gaat heel erg snel vervelen, en de muziek keuze vind ik nou net echt bijzonder. Dan vind ik de EyeToy en Singstar leuker.
Ik hou al helemaal niet van dit soort fratsen. Geef mij maar gewone games die ik gewoon met een joypad kan spelen. Al dat gedoe hoeft voor mij niet zo.
benk het mee eens, ik zou ook liever iets zien in de stijl van een echte donkey kong game, net als de country toppers op de snes... maar achja
ben ook vna plan om hem te halen, lijkt me wel lachen. Effe iets anders dan de standaard controllers en zowieso vind ik die ritme-games wel lachen. (space channel 5 anyone?)
Ik zeg ook niet dat ik Eyetoy en Singstar leuk vind, maar dat vind ik dan nog leuker dan Donkey Konga. Dat moeten ze idd eens doen!