[Multi] NGC, PS2, PSP + spellen

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door [2k], 13 sep 2014.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Deze sets mogen opgehaald worden in Den Haag voor een symbolisch bedrag (ga geen losse spellen versturen) en per platform als set. Dus NGC met spellen, en/of PS2 met spellen en/of PSP met spellen. Alle drie de platformen werken en kunnen eventueel hier getest worden. Wil er van af om ruimte te maken bij verhuizing.

Nintendo GameCube
    Verkocht!

Sony PlayStation 2
    Verkocht!

Sony PlayStation Portable
    Sony PlayStation Portable phat, zwart, klein geheugenkaartje (32mb dacht ik)
    Spellen: X-Men Legends II, Tenchu, NBA Street Showdown, Medal of Honor Heroes, Xyanide, GripShift, Dungeon Siege, Burnout Legends, Ape Escape P, Star Wars Lethal Alliance, Prince of Persia Revelations en Spider-Man 2 (umd movie), Marilyn Manson Guns God & Goverment World Tour (umd music). Daarnaast zitten er nog enkele promo spellen bij (niet op de foto, volledige spellen zonder doosje).

Verkocht onder voorbehoud!

Xbox
    Enkel spellen: wederom als set ophalen.
    Baldur's Gate Dark Alliance, MechAssault, Prince of Persia Sands of Time,Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter, Halo 2, Midtown Madness 3, FarCry Evolution, Jet Set Radio Future, Burnout 3.

Laatst bewerkt: 14 sep 2014
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Laat ik nou nog op zoek zijn naar een PS2. Ik moet alleen even kijken of ik hem zelf nog daadwerkelijk kwijt kan.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    GameCube en PS2 zijn verkocht. PSP is onder voorbehoud verkocht.

Laatst bewerkt: 14 sep 2014

Deel Deze Pagina