1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[NGC] Zelda Pack Ocarina Of time beeld

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shin David, 18 jul 2003.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend heeft laatst Zelda pack gekocht met Ocarina Of time erbij. Alleen als hij Ocarina Of Time opstart staat er dat je 60hz(zoiets) nodig hebt .Bij The Wind Waker heb je dat niet. Heb je dan gewoon een nieuwe TV nodig of kan je dat instellen? Misschien een domme vraag maar ik heb niet zoveel verstand van TV's enz
     
  2. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    De meesate recente televisies kunne prima 60 hz draaien. Dus vaak ishet geen porbleem. Heb je echt alleen maar een oud bakkie staan, tsja dan wordt het inderdaad een nieuwe kopen.
     
  3. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Yup. Je hoeft nix in te stellen. Je kan wel testen of je tv 60 hz aan kan. Dit kan je doen doormiddel van je xbox. Via het dashboard. Dan kan je je xbox op 60 hz zetten en als ie dan nog gewoon goed beeld hebt dan doet ie het.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ah jammer, hij heeft idd een oud bakkie geloof ik . Hij had eerst ook geen SCART-aansluiting , moest ie extra kabeltje voor kopen :) Ik zal het hem vertellen . Too bad , hij vond Ocarina Of Time de beste Zelda(hij had het bij iemand anders gespeeld op N64) |:-
     
  5. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Die game ownt echt wel. Maarja ik neem aan dat hij ooit wel eens een nieuwe tv zal kopen. Nou dan kan die hem toch nog wel eens spelen want hij is echt goed.
     
  6. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat je zeg klopt niet helemaal. Je kan bij je dashboard 60 hz instellen. Maar als je een 50 hz tv heb kan je het nog steeds op 60 hz zetten. Als je wilst kijken of je een 50 hz tv heb kan je dit doen met je xbox. Zet in je dashboard de instellingen op 60 hz. Doe er dan het spel Project Gotham Raching in je xbox. Als je dan wilt gaan spelen maar je zit dat het niet lukt weet je dat het een 50 hz tv is. Ik heb namelijk het zelfde probleem gehad. Wel kut want ik heb me tv een paar maanden geleden gekocht. :mad:
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wij hebben hier 2 Philips tv's staan ,
    de ene is meer dan 10jaar oud en de andere is een draagbare
    met video.
    Maar op bij tv's wordt Ocarina of time perfect weergeven.
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    O ok. Dus je moet eerst een game erin doen om te checken? Ik dacht dat als je al beeld zag in je dashboard dat het het dan al deed.
     
  9. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Win Waker heeft ook 60Hz optie net zoals heel veel andere GameCube games. Enige wat je moet doen is B-knop ingedrukt houden tijdens het opstarten, je krijgt dan vanzelf de vraag of je 60Hz wilt (voorbeeld games hiervoor; Zelda TWW, Metroid Prime, Mario Sunshine, Burnouts, Super Monkey Balls, SSBM).

    Testen via een Xbox is wel een heel omslachtige manier. (^_^)
    Overigens gebruikt de GC PAL60 wat wel via de normale AV tulpaansluitingen kan worden doorgegeven. Andere kabel is dus niet nodig, tenzij je tv echt 'te oud' is.
     
  10. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nog een klein kleuren tv'tje die nu bij een vriend staat van het merk TOBO hij is zeker al zo'n 10 jaar oud, en daar werkt OOT(NGC) in 60hz prima op! Ik weet het, het is raar! Maar toch werkt het zonder problemen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2003

Deel Deze Pagina