NHL 07Omdat ik nog nergens een topic kon vinden over deze game waar ik toch wel naar uitkijk maak ik er maar een. Ondanks dat hij in Nederland niet zo populair is ben ik blij dat hij toch uitkomt in nederland. Een stukje tekst van Gamed.nl : Sommige dingen zijn jaarlijks hetzelfde. Wat te denken van de feestdagen die ieder jaar terugkomen, of natuurlijk Electronic Arts die haar sportreeks op de markt brengt. Onder deze reeks valt ook NHL 07, de ijshockey game die met name in Amerika zeer populair is. Het spel zal verschijnen op de Xbox 360, PlayStation 2 en 3, PlayStation Portable, Xbox en Nintendo DS, maar helaas niet op de Nintendo Wii. Tekst : Gamed.nl En een paar screenshots: een hele korte gameplay trailer en overige trailers : http://www.360nieuws.nl/videos/608/nhl-07.html Developer: EA Sports Publisher: Electronic Arts Genre: Sports Aantal Spelers: 1 Release Datum: 2006 Naar mijn inzien een leuke game die ik samen met wat vrienden uren kan spelen
Ziet er goed uit , ik ben ook benieuwd naar de PSP versie. De games die er nu zijn (Gretzky) zijn vrij matig..
Dan kun je idd beter op deze wachten. Voor zover ik het goed begrijp wordt deze titel exclusief voor de Xbxo 360 gemaakt? D.w.z. dat deze game volop van de grafische kracht van de Xbox gebruik gaat maken.
Ik kan niet wacten op deze omdat ik 05 helemaal suft heb gespeelt, 06 heb ik niet gehaald omdat ik wist dat ik een 360 ging halen, dus 07 moet wel weer ouderwets rocken!!!
en volgens de trailers in de soundtrack ook erg tof (als je er van houdt natuurlijk) - Good Riddance - NOFX en wat nog komen gaat. Nu hoop ik wel dat ze wat extra's er in bouwen, zeker na nhl 2k6 want daar zat de toevoeging bij dat met de goalie spelen. en als EA achter blijft gaan ze het verliezen van 2k.
Kan niet anders. Al de EA games die ze onlangs hebben uitgebracht op de X360 kunnen online. Ik vrees er alleen voor dat er geen europese servers zullen zijn, net zoals bij Fight Night R3.
ziet er strak uit maar dit soort games vind ik helemaal niets crap dus i.m.o. maar voor de liefhebbers waarschijnlijk een must have
Ja ik vind NHL ook altijd een goede snelle sportgame, heb er nog nooit één onine gespeeld zal nu wel het geval
Hebben jullie de gameplay al gezien?? dat is echt super, dit keer is het niet met je buttons passen of iets anders, maar nu doe je alles met analoge sticks, Links bewegen, rechts stick movement. Eindelijk een nieuwe gameplay feature in een EA game.
Ik vind ijshockey echt een stoere sport. Toch vind ik dat de EA Sports games altijd een beetje uitgemolken zijn. Op een gegeven moment kan het gewoon alleen nog maar slechter zo lijkt het. Nu wil ik niet zeggen dat dit bij NHL ook het geval is, maar bij FIFA was de 2005 versie zo gigantisch slecht, dat zelfs ik als FIFA fanboy bijna overwoog op PES te kopen.
oh snap precies wat je bedoeld en ik deel die mening. Nu heb ik hun presentatie gezien van dit jaar, met uitleg van de producers en ik heb goede hoop, dat er daadwerkelijk dingen zijn verranderd bij EA. Om een punt aan te geven, er komt volgend maand een Roster en kleding update voor NCAA, nou in de afgelopen jaren heeft EA er nooit over nagedacht om zoiets uit te brengen. Tevens hebben zijn een paar van hun jaarlijkse spellen nieuwe gameplays gegeven en dat duidt er in ieder geval op dat dit jaar dat er een paar verrassingen kunnen komen0. (hoe dat volgend jaar weer tot zijn recht komen, dat blijft de vraag) ...Maar tuurlijk blijft EA bakken met geld uitgeven voor sterren en dingen die eigenlijk niks met de game te maken hebben, wat uiteindelijk niet echt zo best is voor een game. Als ze daar nou eens een nieuw mannetje voor neerzetten dan kunnen ze de Hardcore gamer ook minder horen klagen over dat EA melkerij is. Maar eingelijk weer ontopic: Madden 07 en NHL 07 komen zeker in huis hoe dat volgend jaar zal zijn dat betwijfel ik nog.
Dit heb ik gedaan in 2000. Beste fifa blijft imo nog steeds de '99 versie, nadien ging het alleen van kwaad naar erger. Dus was ik volledig overgeschakeld naar de ISS games van Konami, al voor 2000 maar toen was het beide games die ik speelde.