1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NHL '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Richvd, 9 sep 2008.

  1. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat t nu wel zo'n beetje duidelijk is:
    NHL 2K9 heeft ook de eerste reviews binnen en scoort zo tussen de 6 en de 8.

    Gemiddelde van 9 reviews: 7.4


    NHL '09 zit nu op een gemiddelde van 8.9 na 11 reviews.


    Als t goed is vandaag of uiterlijk morgen NHL '09 binnen!
    :thumbs:
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Beste ijshocky spel in de serie?

    [GT]40162[/GT]
     
  3. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag via Bol.com besteld, morgen binnen. Heb er zin in!
     
  4. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m vandaag niet gekregen....:'-(
    Dus dat wordt morgen!
    :thumbs:


    @ XD-sense: Mocht je (ondanks dat de reviews toch een stuk minder zijn), NHL 2K9 toch nog willen halen, op de XBOX Dashboard stond dat hij deze week uit zou zijn (dus samen met NHL '09). Ik zou niet weten waar, misschien bij Media Markt, want op internet staat nog steeds 1 november.
    Ik meld t maar even.
    ;)
     
  5. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg tof spelletje met een goede besturing. Momenteel erg veel ook met de multiplayer samen met een vriend van me. Lekker snel en goed NHL spel. Super!
     
  6. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m binnen!
    :thumbs:

    Zo maar eens gaan spelen dan!
     
  7. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    binnen kort ff een partijtje hockey spelen?
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat Be a Pro mode hé, je kan dan niet skippen (als je op de bank zit) totdat je weer moet spelen toch? Je begint in de 3e line dus wachten doe ik nog wel eens :D
     
  9. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    door op X te drukken kun je in principe weer een Line change doen zodat jij weer op het ijs staat. let wel op dat je eigen team de puck heeft
     
  10. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je dumpt de puck eerst het andere vak in....


    Maar je hebt een veel betere manier hoor!

    Er zijn namelijk 3 mogelijkheden voor Be A Pro mode (kan je zelf instellen):

    1 - Authentic: je hebt gewoon de normale line changes.

    2 - Positional Lock: als je van het ijs gaat, kan je gewoon verder als de speler die op jouw positie staat, alleen behaal je dan niet de punten voor dat mannetje...uiteraard alleen voor je eigen mannetje (maar je speelt dus wel altijd). En als je weer wisselt naar jouw mannetje, ben je uiteraard weer jezelf.

    3 - No line changes: voor jezelf dan. Iedereen heeft wel een line change, behalve jij. Jij blijft altijd op het ijs staan! Deze is het handigst als je je Be A Pro character zo snel mogelijk beter wil maken. Met deze instelling speel ik! Wel niet realistisch, maar wel leuk vind ik.

    EDIT: No Line Changes is toch gewoon helemaal geen line changes. Ik zag filmpjes van line changes, maar die zitten er standaard in gok ik. Dus bij de laatste optie speel je altijd met je 1e line blijkbaar met jezelf erbij.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  11. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Wel een kick spel zeg. Ziet er mooi uit en bestuurt lekker. Vriend van me heeft hem nou ook, dus nu maar eens de online modes testen \o/
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben nu al een tijdje met dit spel bezig, alleen krijg nu last van Disc Unreadable.

    komt dit bij jullie ook voor? anders weet ik wel wat ik binnenkort "weer" moet doen :{
     
  13. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier ook al enkele dagen te genieten. Eindelijk de moeilijkheidsgraad wat opgeschroeft, maar niet minder onspeelbaar geworden. Complimenten voor de realistischere bewegingen en vooral de verschillende botsingen tussen spelers en bodychecks. Dat is er echt enorm op vooruit gegaan!
     
  14. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, een hele harde schop voor dit topic. 8)

    Anyway, heb deze game gisteren gekocht en vroeg me af of er nog iemand is die online ff een potje wil hockeyen. :)
    Suck wel hard tho'. Spel is echt een stuk moeilijker geworden sinds 07.
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Binnekort wil ik wel een potje doen :)

    speel het nog regelmatig, heb alleen het online gedeelte nog niet gecheckt.
     
  16. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, wat raar is, want die is erg goed!
    6 vs 6 schijnt super te zijn.
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even be a pro geprobeerd, maar echt een bizarre speelmode is dat.
    De helft van de tijd zit je aan de kant te kijken naar hoe je AI een wedstrijd verneukt. :lol:

    6 vs. 6 online klinkt idd wel erg vet btw. :D
     
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    lol ik zit alleen nog maar Be a Pro te spelen, ze hebben mijn hulp hard nodig O-)
     
  19. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog in de fase dat ik erachter probeer te komen hoe ik in godsnaam een fatsoenlijke goal kan scoren. (buiten de klassieke 1 timer vlak voor de neus van de keeper langs) :)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  20. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een tip, je kan de instellingen veranderen hoor!
    Je hebt 3 speelwijzes:

    1. Authentic - je speelt alleen je mannetje en speelt dus niet als je op de bank zit (dan kijk je naar de match)
    2. Positional Lock - je speelt met je mannetje en dan ook met het mannetje wat er voor jou inkomt, dus kan je blijven spelen, maar je haalt dan geen punten voor je eigen mannetje
    3. No Line Changes - Jij speelt altijd met je volledige line, dus de meeste kans op punten en snel je playercard goals te halen.

    Ofwel, bij deze laatste optie speel je gewoon altijd (ok, behalve als je naar de strafbank moet)!
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009

Deel Deze Pagina