Kan je dit spel ook multiplayer spelen? Ik bedoel dus dat je met bijv. 2 of meerdere controllers tegen of met elkaar kan spelen? (ik bedoel dus niet met de link cable ofzo) Had wel hier de review gelezen, maar daar stond dacht ik niks daarover. Alvast bedankt voor de reacties.
Ja ik kan dus nu met zekerheid zeggen dat je dit spel met 2 controllers kan spelen, ik weet dit zo zeker omdat ik het spel ook heb het kan zelfs met 4 controllers.
Nou, ik heb 'm dus ook Maar nog geen tweede controller (krijg ik nog van Ome Bill). Wilde dus weten of ik dan met vrienden een game tegen elkaar kan spelen, maar dat gaat dus (gelukkig). Dacht eerst dat het alleen singleplayer was.
Zeker wel lastig spelen als je maar twee handen hebt.. Geintje!!! Maar is het nog een beetje een heftig spel!!! Wil hem misschien kopen...
Je kan met max 4 spelers spelen.. allemaal in 1 team, of tegenelkaar blabla je kan het allemaal kiezen.. vet spel
Heb het spel vandaag gekocht. Ziet er goed uit, maar moet nog wennen aan de controls en kijken wat ik met die camerastanden kan doen enzo. Hehe, toen ik 'm voor het eerst startte dacht ik dat er een nieuwe aflevering van GameQuest kwam (degene die het spel hebben weten wat ik bedoel)
Maar NHL is wel cool dus? dan ga ik hem toch wel halen.... kan je er trouwens eigen persoontjes mee creeren??
Nou ben ik een heel erge ijshockey nOOb Maar wat betekent nou eigenlijk "Deke" en wat kan je ermee? En als je in de verdediging bent, schakel je dan steeds over op een andere speler om de puck af te pakken of laat je de computer het werk doen? (in singeplayer). Misschien weet Ikke een antwoord? Speel het spel nog niet zo lang. Alvast bedankt
Ikke weet het antwoord dus dan zal ik het ook maar vertellen he, het is een manier om de andere speler van de puck af te helpen, kortom een hele belangrijke actie bij ijshockey.