Die heb ik net binnen, ff spelen, dan verstuur ik ze verder naar iemand anders om ze te reviewen ik post zometeen wel wat first impressions..
ik denk dat de Sega versies van de NBA en NHL (?) beter zullen worden kwa gevoel in het spel.. zo'n gokje. Ea mikt op mooiheid en overdrevenheid
Ik heb die demo van NBA Inside Drive 2002, en die vind ik ook niet slecht hoor . Komt misschien ook omdat ik een grote NBA fan ben
Heb de PU nog niet gelezen, maar het is wel weer gewoon een soort verlenging van iets.. is geen 'longlasting' game denk ik.. maarja zo ben ik ook nooit lang bezig met bv FIFA 2002
Even een vraagje Wouter, vondt je de voorgaande Nhl´s wel leuk want ik heb tot nu toe alle Nhl´s (op psx en ps2)maar die vondt ik normaal altijd veel leuker dan de Nba´s waar ik er ook een paar van heb.
Ik heb NBA 98 gespeeld NHL eigenlijk zowat nooit, snapte daar nooit iets van maar heb ze nu allebei tijdje gespeeld, ik ben niet iemand die met dit soort games (ben geen basketball / ijshockey fan) een heel season gaat starten en helemaal uitspelen.. Is wel leuk voor even, en in Multiplayer, maar ik vind het dan al niet meer leuk, mijn mening dus, andere vinden hem misschien wel leuk
tuurlijk is dat jouw mening en daar heb je ook volledig recht op natuurlijk ik hoop alleen niet dat het mensen ontmoedigd om Nhl te kopen want Ik vind het een heel goed spel.
Ik speel gewoon af en toe wat wedstrijdjes, maar ik streef niet naar een kampioenschap ofzo.. zie de kick daar ook niet van in, ik heb niks met nhl