Nhl Espn 2k4

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 20 nov 2003.

1. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of deze game weer NHL 2004 van EA achter zich houd ,nhl espn is inmiddels al uit, kan iemand die deze game al heeft al wat meer zeggen over deze game?

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je slim bent koop je de official xbox magazine daar zit een speelbare versie van espn bij. Ik zelf vind hem grafisch absoluut geen topper. Tevens staat er op die demo cd een versie van project gotham 2 is supper vet

3. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die deze game heeft?

4. tormentor

tormentor biologisch gevaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel erg benieuwd, ben superfan van nhl2004. Maar helaas, EA maakt m niet live.... |:- (zoals alle andere spellen tot nu toe, als ik me niet vergis)
    Wat ik aan screenshots en filmpjes heb gezien vond ik t er niet veelbelovend uitzien dat Espn Nhl 2k4. Misschien maar official xbox magazine kopen dan, dan weet ik het zeker.

5. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    de game kan je sinds 2 weken terug al bestellen bij gcshop.nl
    en hij scoort goed in de reviews..

6. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game inmiddels ,en ik moet zeggen hij is vele malen beter dan de verie's van EA sports , je kan zelfs in de all stars weekend ook buiten ijshockeyen, en er zitten diverse mini game's in echt een topper ,krijgt op gamespot een dikke 9 (editor's choise) echt een topper!!!

7. tormentor

tormentor biologisch gevaar

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik m ook maar eens moeten gaan halen. Zie je op live! dan maar....

8. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en ik vind hem ook vet ! maar er is weinig volk op live dat is wel jammer voeg mij maar toe als je wilt spelen

9. Lennard

Lennard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan om een ijshockey spel te gaan kopen, vandaar dat ik deze topic maar eens het opgezocht.

Zijn er misschien mensen die er op dit moment meer over kunnen vertellen? Wat is momenteel het beste ijshockey-spel? Ikzelf heb een beter gevoel bij ESPN, maar is dit terecht?

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je een beetje een serieuze ijshockeygame wil hebben die de sport zelf het meest realistisch weergeeft dan is ESPN idd jouw beste keuze.

Deel Deze Pagina