Nickname Change

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Eazy Dee, 13 dec 2002.

1. Eazy Dee

Eazy Dee Tyler Durden

Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

kan iemand mijn nickname veranderen in Tyler Durden ,
    of moet ik dan opnieuw aanmelden?

Bedankt !

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Opnieuw aanmelden in verband met quotes.

PS Mental M...

3. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is al eens eerder door iemand gevraagd. Het kan wel maar dat doen ze niet, dan gaat iedereen dat doen en wordt het een zooitje. Je nick verandert, maar de mensen die een quote van jou gebruikt hebben, hebben dus ook jou oude nick erin staan. Maar wie weet als je ze heel liev aankijkt... :9

[edit]Tr@ms was me net voor... :)[/edit]

4. Ik wil me naam eigenlijk ook veranderen, alleen als ik me opnieuw aan wil melden, krijg ik het bericht dat het niet kan omdat er ik al een account heb met dit ie-meel adres. Hoe kan ik dit oplossen?

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ander Email adres maken, zo gebeurd bij hotmail, of gewoon die van je provider gebruiken. Je kan hem later toch verwijderen als je dat uit privacyoverwegingen wilt.

6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    je kan het email adres van deze username veranderen naar een hotmail adres en dan je echte email adres gebruiken voor je nieuwe nick ...

7. Eazy Dee

Eazy Dee Tyler Durden

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, dat wist ik al allemaal.

Ach, zo'n ramp is het nou ook weer niet, maar aangezien ik op elk forum met de nickname Tyler Durden rond loop, kan dat misschien een beetje irri worden.. ;P

Maar ja, kzie wel als ik me opnieuw aanmeld. Dan sta ik namelijk niet meer bij 't vertrouwen lijstje (X-bazar), niet dat ik d'r nou bij sta maar onder deze nickname heb ik met Cyberlaui een trade gedaan. :)

Deel Deze Pagina