niet meer reageren in xbazar...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door cyber, 7 jul 2002.

1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dit wel een beetje overdreven hoor....
    Om dat allemaal via email te doen is heel vervelend...

Moet dat nou echt???
    kun je het niet zo maken dat je minimaal 100 posts nodig hebt om in het xbazar forum te posten ofzo???
    tegen die tijd begrijpt iedereen de regels wel...

En ik weet trouwens ook zeker dat 50% de regels niet eens heeft gelezen...misschien kan je het duidelijker maken om het ergens anderes te zetten...??

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee. Als mensen zich niet aan de regels kunnen houden gaan we dit soort maatregelen nemen.. We zijn overigens met een andere oplossing bezig waar je binnenkort meer over hoort..

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou precies het probleem dan? ik snap je post niet.

4. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt dat sommige nieuwe luitjes die in xbazar een thread zetten maar soms nooit meer terug reageren...ja dat is lastig kijk hier hebt je alvast een voorbeeldtje erover

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3567

=( =( =( ik denk dat jullie beter die 50minimum post needed regel weer in moet zetten :{

Laatst bewerkt: 7 jul 2002
  5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld dat iedereen daar maar reageert terwijl ze het aangebodene niet willen kopen....offtopic dus.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist, veel teveel gekloot. We hebben geprobeerd het strak te houden, maar hielp geen flikker. Dus we gaan nu zo door en misschien veranderen we het over een paar weken wel stiekem, maar er komt iig een andere oplossing. Een veeeel betere :)

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat maakt het duidelijk, niet dat ik er last van heb maar het zal wel vervelend zijn, dus kappen :)

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel dat je niet meer kan reageren op een post..

9. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zou wel eens bij de politie kunnen soliciteren, met je 16 jaar heb je al de juiste arrogante houding!!!!!!!!!!:+

Deel Deze Pagina