Niet mogelijk om Vista te installeren op Laptop

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Syn3rgy, 13 dec 2009.

1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beste XBW'rs.

Ik heb een probleempje met mijn Dell Inspiron 1501. Hij was vol, en liep traag. Dus we besloten om hem op nieuw te installeren. Orginele Vista CD gebruikt om te formatteren, eenmaal gedaan hebben we perongeluk de '' Recovery '' partitie verwijdert. Op Google gezocht, en ze zeiden dat het in principe niet zo veel uitmaakt.

Toen we de orginele Vista CD die we bij de laptop hebben gekregen probeerde te installeren, kwam hij niet verder dan 21%. Andere CD's gebruikt ( Windows 7 van mij, illegale dan maar daar praten we niet over ). Lukte ook niet. Dus nu zitten we met een probleem. We weten niet echt wat we moeten doen, alles al geprobeert.

We gebruiken btw de Orginele Vista CD en niet die van Windows 7.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt!

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het kan zijn dat je geheugen een beetje kapot is en dat het daarom vastloopt. Ik heb dit ook een keer gehad bij mijn laptop. Ik zou daarom één latje geheugen eruit halen en het dan nog een keer proberen. Loopt ie dan weer vast dan probeer je het met alleen het andere latje.

Je zou eventueel ook nog memtest86 kunnen draaien om te zien of je geheugen kapot is of niet.

Deel Deze Pagina