niet normaal: 10 jarige bodybuilder

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Weasel, 7 mei 2003.

1. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
  2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Omfg, dit was een jaartje geleden ook op Explosief :cool:.
    Hij mag alleen sapjes drinken vlgs mij en moet elke dag trainen.
    Een beetje gespierd is wel ok natuurlijk, maar zo extreem :eek:.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Echt ziek, die gaat vroeg dood vrees ik.

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1

MwaHAHAHAhahahaha Ja van jongs af aan van die pillen vreten, maar hij gaat idd vroeg dood. Nu ziet het er dus zo uit en als hij 20 is is het nog een keer erger maar tussen de 30 en 40 wordt het een afschuwelijk schepsel. Jammer dat er zulke ouders op de wereld zijn om hun kind zo op te laten groeien voor een beetje aandacht (en geld).

5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat geld valt wel mee denk ik, ze vader was wereld kampioen in karate

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een sneue luitjes.

7. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt een beetje op die kinderen in oost europa.

Daar was een half jaar geleden een documantaire over.
    Die kinderen moeten elke dag sporten en de ouders trekken volop hard aan hun benen en armen om zo lenige kinderen te krijgen.

Maar dat doen ze om een betere toekomst te krijgen.
    Dit lijkt verdacht veel op media geilerij

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Probleem is dat als je op zo´n leeftijd gaat trainen je botten kunnen vergroeien. Ik geef hem nog 10 jaar voordat die zelfmoord pleegt

9. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb ik dat ventje vijf jaar geleden ook al gezien bij de TV show. Let wel: toen was hij pas 5.

10. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt zo ziek, dat doe je je kind toch niet aan? En het is nog lelijk ook. Die kerel heeft gewoon zo'n zielig leven dat hij zelfmoord gaat plegen. We zullen zien.

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal, ik heb m'n knie verpest door te jong te veel te sporten :mad: maar onder goede begeleiding zou dit misschien best mogelijk zijn....ik ken die ouders natuurlijk niet, maar ik zie 2 mogelijkheden

1. 't zijn amerikanen en ze doen het voor 't geld/de media
    2. 't zijn geen amerikanen en ze doen het echt om een super karatekid/t te maken (de orriginele oosterse karate bedoel ik dan)_O_

Maar aangezien dit er echt extreem uitziet gok ik toch op dat 1e en vermoed ik dat dit jongetje geen gelukkig lang leven zal hebben....door z'n ouders:'-(

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    jeeezus :{ ik krab mezelf even achter men oren bij dit soort dingen hoor. Net als van die schoonheidswedstrijden voor baby's, daar doe je toch niet aan mee... Dit is wel wat extremer maar toch, ik vind dat et verboden moet worden. Thank you god for giving me normal parents _O_

13. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0

14. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van hem volgens mij een keer een documentaire gezien op tv. Toen was ie nog 7 (dacht ik). Maar hij kiest er zelf niet voor zijn vader doet het ook en hij dwingt hem volgens mij gewoon.

15. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dis dus ff vet gevaarlijk. Ik geloof dat dit voor je 18e te gevaarlijk is. Omdat je lichaam dan nog volop in ontwikkeling/ aan het groeien is. Ik denk ook nie dat dat manneke nog lang heeft.

Damn wat lopen er toch een hoop zieke ouders rond.

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die botten vergroeien helemaal. Echt ziek, dat ventje weet zelf de gevolgen nog niet helemaal denk ik.

17. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oom (is heel goed geweest in kogel stooten en is ook trainer) zegt dat je voor je 18 maar beter niet met gewichten of enige vorm van weer stan kan trainen om dat dat slecht voor je spieren is groeien en getraind worden of zo

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    zou verboden moeten worden

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    |:- ziekelijk..

laat die ouders naar de gevangenis gaan! Zo jong al is echt heel slecht voor je lichaam. Zou me niks verbazen als dat ventje nooit langer word als 1.50 ofzo!

20. sOn

sOn Guest

Precies, hij gaat helemaal "vervormen" zeg maar, ze huid splijt open waardoor hij overal littekens krijgt etc etc.

Oh man...dit is echt heel erg zielig, vooral omdat dat jongetje denkt dat hij een talent heb waarvoor iedereen hem respecteerd en dat hij later de beste vechter ter wereld gaat worden < dit is der btw gewoon ingestampt door ze pa.

Respect!! voor hem, ga hem niet afzeiken maar doe dat op ze ouders, dit jongetje heb nl geen flauw idee met wat er met hem gebeurd.

(hmmz..nu ga ik toch es ff beneden kijken waarom me kleine broertje de hele dag met "grote vaatjes" zout aan het heffen is:confused:)

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2003

Deel Deze Pagina