Niet objectief

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door crayzico, 29 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook niet het gevoel dat de xbox soms geboord word als het gaat om review-cijfers enshit

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn hier volgens mij al genoeg draadjes voor, maar ik heb niet het idee dat de xbox benadeeld wordt.
    geef anders eens een voorbeeld.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik jouw was zou ik eerst de FAQ even doorlezen voor je gaat posten.
    De searchfunctie is erg handig voor als je iets over een onderwerp wil weten, ik heb even voor je gezocht en daar is hetzelfde onderwerp uitgekomen, je kan het vinden op deze link.

Voor de FAQ klik je hier
    en voor de search functie hier

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Eigenlijk is dit gewoon een onzin discussie omdat je altijd ziet dat het om mensen gaat die het niet kunnen hebben dat een game die ze zelf heel erg hoog hebben zitten een in hun ogen te laag cijfer heeft gekregen. Dan gaan ze vervolgens lopen klagen ze over een gebrek aan objectiviteit die ze zelf eigenlijk ook niet hebben. Daarbij komt dat het bij reviews altijd nog gaat om een mening van de reviewer en niet om een vaststaand feit. Dat laatste wil men nog wel eens vergeten. Lees dan ook de review om te zien waarom een game een bepaald cijfer heeft gekregen ipv je blind te staren op een eindcijfer.

Of krijgen we nu weer van die onzin reacties als Halo 2 kreeg "maar" een 9,3 van dat blad en Metroid Prime 2 een 9.4 dus het zullen daar wel allemaal Xbox haters en Nintendo fanboys zijn... lachwekkend dit soort discussies :+

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  5. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt eigenlijk. Het al eerder gegeven voorbeeld van Halo 2 bijvoorbeeld; een 9,3 is gwoon goed en wees eerlijk, Halo 2 is echt niet ZO goed dat het hoger dan een 9,5 verdiend. Veel mensen lopen te zeiken dat 'hun' game en/of console wordt afge******d en dat de mensen die het beoordelen niet objectief zijn. Dit terwijl juist zij die Halo 2 bijv. een 9,7 zouden geven zelf niet objectief zijn. Wees eerlijk: boven de 8 is een game per definitie goed. Iedereen heeft een ander gevoel bij een game dus dat cijfer geldt niet voor iedereen.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Eventuele discussie kan verder gevoerd worden in de link die rolling-ego gegeven heeft.

Daar deze thread dubbel is door bovenstaande genoemde thread gaat ie dicht.

Veel discussie plezier in de andere thread ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina