Ik ben op vakantie naar Rusland geweest en raad eens wat ik gezien heb. XBOX kost daar $100. Het is toch niet normaal of wel !!!
weet je zeker dat het niet van die roepies zijn ( of hoe heet dat geld daar) naja, is wel goedkoop 100 dollar, haast ongeloofwaardig
Het zijn russische roebels, maar dan nog zou 100 roebels veel goedkoper zijn dan 100 dollar. Toch is 100 dollar ook goedkoop
En is dat ook ook een Pal box? of een ntsc... Als ik jou was had ik er minstens 1 meegebracht, om hier in NL door te verkopen voor 200 € ofzo...
rofl lol zit zeker een lada chipset in die weer samenwerkt met een skoda hardeschijf en om het af te maken een zastava controler....mwhuhahahaha
Halo, waarom heb je er geen meegebracht??? dit schijnt echt een toptitel te zijn in Rusland 666: Jeltsin under Fire
Nog een topper: Communist Damage. Dan heb je allemaal maffe autotjes en kernwapens, en dan moet je de communisten bestoken
Gebruiken die gasten geen SECAM? Lijkt me in ieder geval niet handig, want titels komen daar vast niet eerder uit dan in Europa.
je hebt pal ntsc en secam ( hebben ze ook in frankrijk) maar volgens mij werken pal games daar wel gewoon op want xbox(pal)handleiding is ook in het frans
daar had ik niet aan gedacht, op de franse xbox site staat dat de xbox werkt met secam en pal (deze verschillen blijkbaar niet zo) en dit geld dus ook voor de games voor degene die frans kunnen La prise de sortie vidéo correspond au format PAL ou SECAM en Europe, et au format NTSC au Japon et en Amérique du Nord. Ces formats ne sont pas compatibles.
maarre... ff denken... $100 is ongeveer... €100 + ongeveer... €500 voor je ticket... is €600, plus verblijf en... Tja, als je €40.000 euro meeneemt en een zooitje opkoopt... Ik zoek een betrouwbare compagnion, wie doet er mee?