[XOne] NIETS NA update deel 2 !!

Discussie in 'Games' gestart door ronniealmelo, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronniealmelo

    ronniealmelo Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom komt er een slotje op m`n onderwerp?
    ik kan toch niets op met die antwoorden !

    frostbite zegt dat het alleen nog maar met officiele geheugen kaarten kan, maar waarom doet m`n xbox dan niets als ik alleen de orginele 256mb kaart erin heb ?


    orgineel:
    hallo mensen
    ,
    vanavond starte ik de xbox op met de game COD.
    toen ik me aanmelde bij LIVE zei die dat er een update nodig was.
    na dat deze gedowload was starte de xbox opnieuw op. toen kwam er te staan: CANT FIND YOUR XBOX MEMORY UNIT. PLEASE REINSERT IT.
    na dit 20 x te hebben gedaan blijft die omschrijving maar komen!
    ik heb een xbox arcade met een memory unit van 256mb en 1 extra van 2 GB. deze werkte altijd prima !
    onderin het beeld staat de code:
    PV:2.0.8507.0 CV: 2.0.8955.0.

    Iemand een oplossing hiervoor ? alvast bedankt !

    groeten
    Ronnie
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Omdat je eigenlijk je vraag beter had kunnen stellen in het desbetreffende topic waar de moderator je naar had verwezen, dat is het Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6 topic.

    Je vraag is toch beantwoord in het vorige deel?
    Ps; je hebt dat toch aan de hand met een unauthorized memory unit van Datel ofzo, of heb je een originele?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als eerste wil ik zeggen dat je beter had moeten lezen, aangezien Slurpgeit gewoon een link naar het goede topic gaf. Ook werden er wel redelijk berichten met inhoud gegeven.

    Het is echter nog niet bevestigd dat dit ook de memory card killer update is, maar daarvanuitgaande moet je dit maar even lezen:

    Die foutmelding betekend dat de laatste update is gefaald. PV:2.0.8507.0 = vorige update, CV: 2.0.8955.0 = nieuwe update. Waarschijnlijk heb je geprobeerd de update te installeren op je onofficiële memory card, waardoor hij niet meer werkt.

    Heb na een tijdje googlen nog niet echt een goede oplossing kunnen vinden. Probeer hem eens op te starten zonder memory card er in.

    - Kan je dan in dashboard? Zoja, clear cash, en zet hem weer uit. Doe officiële memory card er in en updaten maar weer.

    - Probeer een game er in te stoppen, en probeer die te starten. Indien dit werkt, krijg je weer een foutmelding waarschijnlijk. Zet hem weer uit, officiële memory card er in, kijk wat er dan gebeurd.

    Anders moet je Microsoft maar even bellen.
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat topic is niet voor niets op slot gegaan. Er staat al een definitief antwoord, namelijk dat 3rd party memory cards niet werken met de nieuwe update, en een verwijzing naar het goede topic als je nog vragen hebt. Dit is de laatste keer dat ik hem op slot doe, volgende keer heb je een OW te pakken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina