Hallo Beste Gamers, Ik ben zelf het denken van PC naar Console over te gaan maar ik heb hier paar vraagjes over hoe en wat. 1: Wat kan ik het beste kopen de XBOX 360 OF PS3 en het gaat niet om geld maar om de graphics (kunnen jullie jullie antwoord verduidelijken) 2: Op de computer heb je een programma voor lekker gezellig te gamen met elkaar hoe zit dit op de console? 3: Zijn er ook active gezellige clan's op de console?(vast wel maar even zekkerheid) 4: Ik weet dat je op PC soms last van FPS lag hebt is dit op Console even erg? Alvast Hartelijke bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, Groetjes, Ytre0w?
Hallo Beste Gamers, Ik ben zelf het denken van PC naar Console over te gaan maar ik heb hier paar vraagjes over hoe en wat. 1: Wat kan ik het beste kopen de XBOX 360 OF PS3 en het gaat niet om geld maar om de graphics (kunnen jullie jullie antwoord verduidelijken) lol, xboxworld.... Geen idee eigenlijk, ligt denk ik aan de games die je speelt (hoewel exclusives ook maar beperkt zijn). Verder kan de blu-ray speler een punt zijn om over na te denken. Graphics verschillen volgens mij nauwelijks. Persoonlijk zou ik geen ps3 kopen vanwege de controller maar aangezien je alleen toetsenbord en muis gewend bent, moet je aan beide controllers wennen, ongeacht xbox of ps3. 2: Op de computer heb je een programma voor lekker gezellig te gamen met elkaar hoe zit dit op de console? Op de xbox 360 heb je een systeem waarmee je met elkaar kunt babbelen ongeacht welke game je speelt en natuurlijk kun je ook een game samen met elkaar spelen. Verder heb je ook een friendlist. (Ps3 weet ik niet hoe het zit) 3: Zijn er ook active gezellige clan's op de console?(vast wel maar even zekkerheid) Ja. 4: Ik weet dat je op PC soms last van FPS lag hebt is dit op Console even erg? Ligt hoofdzakelijk aan de internetverbinding van jou en de andere spelers. Kan evt. bij sommige games erger zijn dan bij andere. Alvast Hartelijke bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, Groetjes, Ytre0w?
Welkom, Ik gok dat de meesten je hier een Xbox 360 zullen aanraden. De consoles verschillen nauwelijks van elkaar, het ene spel ziet er op de 360 beter uit en het andere spel weer op de PS3, hoe dan ook op beiden ziet het er top uit. De 360 is wat goedkoper en online gamen kost ongeveer tussen de 35 en 50euro per jaar. Je kan ook multiplayer doen, consoles zijn uitermate geschikt om gezellig samen te gamen.. Zowel met meerdere personen op één console, als via het internet (ja ook daar kan je lag hebben, meestal gaat dit overigens prima). Ook op consoles heb je inderdaad clans.
2: Op de computer heb je een programma voor lekker gezellig te gamen met elkaar hoe zit dit op de console? Op de XBOX 360 is dit echt 10 keer beter uitgewerkt dan op de PS3 imo.
xbox kiezen man. Ps3 gratis online is meestal slechte verbinding. En er zijn heel veel clans op xbox . Neem maar es een kijkje op www.gamebattles.com
Hou er rekening mee dat op de consoles de aa minder is, hoewel ik t gewoon prachtig vind. Ik ben toen de xbox 360 uitkwam, ook overgestapt van pc-gaming naar console en ik vond het meteen geweldig. Heerlijk om met een controller op de bank te zitten op je hdtv en beetje te praten met teamgenoten!
Jongens, FPS lag is wel even heel wat anders dan gewone lag. Hoewel het wel verkeerd verwoord is, wat je waarschijnlijk bedoeld is gewoon een lage FPS. Ook wel lage framerate genoemd. Komt er op neer dat je weinig beelden per seconde hebt waardoor de game lijkt te haperen. Hier heb je op de consoles bijna nooit tot nooit last van, omdat de games speciaal voor de console ontwikkeld worden en ze allemaal dezelfde hardware hebben. Dit zorgt er voor dat het voor de ontwikkelaar van de games veel makkelijker is om te testen of een spel goed werkt op het systeem, en deze zo nodig te verbeteren. Dus je kan wel stellen dat je hier op de xbox eigenlijk nooit last van hebt, en anders heeft de ontwikkelaar zijn game wel érg slecht getest.