Heyyy ik zag net op een forum van atari zelf dat er een nieuw dragonball z spel gaat uitkomen voor de X360 in maart. Microsoft: Xbox 360 * Untitled Dragon ball Z project- (Bandai Namco,2007 JP/US/EU) De link die hij in dit topic geeft ziet er betrouwbaar uit: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=42192 Weet er iemand hier meer over ?
Denk dat de kans erg klein is dat het waar is. Maar als het echt zou zijn zou het erg leuk zijn voor de Xbox360 bezitters die van dbz houden.
Inderdaad. Klinkt goed en ik hoop dat het waar is, sommige dragonball z games waren niet echt "je van het" dus miss wordt deze wel goed. Maar voorlopig eerst nog viva pinata en DOAX2
hehe vooral op xbox live dbz'en lijkt me cool. De meeste ps2 dragonballz games krijgen een online optie dus ik zou niet weten waarom de x360 het ook niet zou hebben.
Die spellen zijn niet aan leeftijd gebonden , zijn gewoon weer een paar originele spellen, viva pinata lijkt me gewoon leuk, beetje sims achtig. En ik ben een DOA fan dus DOAX2 moek ook hebben
Nou, dan kan je me weer je friendslist uitgooien, want dat zijn precies de spellen die ik ook ga halen: Viva Pinata en DOAX 2 :b:
W00t!, go kasumi/supremacy/soundwave . Om voor de verandering ff ontopic te gaan (:{ ), ik hoop inderdaad ook wel dat er gebruikt gemaakt gaat worden van live, we hebben het al eerder gezien dat een spel opeens van een hele goede online game naar offline ging dus dat is niet te hopen voor DBZ. Ik zou ook wel een lekker gedeelte free roaming willen zien zonder dat het een al te grote rol speelt, zoiets als bij NFS:MW maar dan over een groter gebied natuurlijk
Jah, mijn Xboxworld profiel is supremacy, gamertag is soundwave Kasumi is die andere gozer die wel eens in het DOAX2 thread komt