Nieuw hier en een vraag over een nieuwe game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stang65, 15 sep 2002.

1. Stang65

Stang65 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi allemaal, ben net nieuw hier ;) en heb een week of 2 mijn Xbox 8) (las al langer dit forum om uiteindelijk tot de beslising tekomen om zo'n fantastisch apparaat tekopen :cool: , waar ik zeker nog geen spijt van heb )

Nouja als je iets aan me wilt vragen wie ik ben (ja moet ik me eigenlijk voorstellen hier ?)

maar goed dit is dus mijn vraag, ik las net dit:

De populaire film The Fast and the Furious zal naar de Xbox komen!

Deze film waarin letterlijk honderden bloedmooie auto's voorbij komen zal dus de basis zijn voor wat een spectaculaire game moet worden.

"We are partnering with top manufacturers and brands in the compact car and performance market to develop long-term co-branded licensed products that The Fast and the Furious fans are ready to embrace."

Grafisch zal de game volgens de ontwikkelaars erg indrukwekkend worden en te vergelijken zijn met bijvoorbeeld RalliSport Challenge (wat grafisch ook erg indrukwekkend is!).

De game zal vele auto's bevatten die rechtstreeks uit de film komen en elke auto kan volledig getuned worden. Jammergenoeg hebben we nog geen beeldmateriaal maar we houden een oogje op deze game.

----------------------

Wie weet hier meer van ? is volgens mij al oud nieuws ? Ik hoop zo erg dat dit spel uitkomt aangezien ik een enorm race game fan ben :D (ook in RL doe ik graag een street race }:] )

Grtz,
    Henri

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Deel Deze Pagina