Heej site-beheer-figuren! Volgens mij gaat er iets fout met die nieuw-bericht-markeringen bij mij. Als ik als laatste een bericht gepost heb op een forum, en ik heb verder alle threads gelezen daar (dit heb ik nog eens extra zeker gemaakt door vlak daarvoor op "Mark this Forum Read" te klikken), blijft het rondje links van de naam van het forum groen, terwijl het volgens mij grijs zou moeten zijn. (toch?) Ik weet niet of het duidelijk is, maar het resultaat ziet er zo uit: Terwijl, als ik op die link klik, ik toch écht alle threads gelezen heb... Het maakt niet uit of ik m'n pagina vernieuw of wat, het rondje blijft groen. Kennen jullie dit verschijnsel? (Ik kon er op het forum nix over vinden, maar ik heb natuurlijk niet alles gelezen) Kan het aan mijn instellingen liggen? (cookies ofzo) edit: PS: wat betekenen die stipjes op de envelopjes? Zoals dees: en dees: en dees: en dees: In tegenstelling tot dees: en dees: en dees: en dees:
En over je 1e probleem : Het viel mij ook op, maar dat is iets dat misschien wordt verandert in verdere vBulletin versies, probleem ligt dus opzich niet bij ons
Ohwkeej noggiets... Ik ben net 2 dagen niet thuis geweest, en nou kom ik dus weer op xbw forums, en nou heb dat forum de helft van de threads met nieuwe beriggies niet gemarkeerd! Is dit ook een foutje in vBulletin of onthoud hij altijd maar 1 dag nieuwe berigtjes ofzo?? Ik vind dit echt héél blaat...
Hmmz dat is geen fout van het forum denk ik en ik merk dat ook niet/nooit? Misschien ligt het aan je cookie op je pc ofzo
Hmmmmja... *Eckie kijkt naar z'n koekje-instellingen* Sja gewoon ingeschakeld, anders had hij wsl helemaal nix gedaan. Ik gooi hem er zo wel ff helemaal af, kijken of het daarna beter werkt.