Hey ik heb een xbox360 met kinect gekocht ben er nieuw mee,heb niet veel verstand van ik wilde weten wat is dat online profile? ik heb er een maar wat is het en ik heb een maand gratis lidmaatschap,daarna moet ik voor betalen voor wat engelijk ik wilde weten wat de extra dingen zijn ik wil niks verder betalen want ik speel niet echt online games, dus wat is het beste om te doen de accaount houden of zeggen jullie doe hem weg en speel offline?
In principe hoef je niks te doen als je je account wilt behouden. Nadat je lidmaatschap om online te spelen verlopen is word er gevraagd om deze te verlengen ja of nee. Kies je hier wel voor, dan kun je online tegen duizenden andere spelen. Kies je hier niet voor, kan je gewoon genieten van een spelletje. Je geeft zelf aan dat je liever offline speelt. Dan zeg ik, speel lekker offline Lidmaatschap laten verlopen en lekker gebruik blijven maken van je huidige profiel. Succes en veel plezier met je XBOX!
offline kan ik als ik offline speel wel de opdrachten halen de artitments of dat niet? en online spelen tja wat zal ik van zeggen,lijkt me wel leuk maar zie me niet echt dat doen misschien ooit in de toekomst en wat is microsoftpoints:$ en de G op je profile? sorry dat ik veel vraag ben nieuw dus vandaar
Als het goed is haal je gewoon offline de achievements. Daar hoef je niet speciaal voor online te zijn TENZIJ je "online-achievements" hebt natuurlijk Microsoft-Points zijn punten waarmee je content online kan kopen. Denk aan uitbreidingen van spelletjes of exclusieve items die je kan gebruiken bij je character ( avatar ). De G staat voor Gamerpoints. Deze is weer direct gelinkt aan je achievements. Haal jij een achievement dan stijgen je Gamerpoints. Hier kan je echter niks mee. Alleen om te showen.
oke dan duidelijk ik ik zag het ja dat je kleding voor je avatar kan kopen echt belgelijk en liedjes in dance central de spel die ik heb tja niks aan te doen he dat is microsfot zelfde als de wii