Er is weer een nieuw msn virus, gelukkig is het virus niet schadelijk voor je computer maar is alleen erg irritant voor de buddy's in je lijst. Het virus versprijd zich door elke 5 minuten een link te geven aan buddy's waar je op dat moment een gesprek mee voert. Helaas is mijn zusje zo stom geweest om op die link te klikken en nu hebben wij het virus ook Weet iemand hoe je dit weg krijgt? Alvast Bedankt, Headje
Nee serieus, ik ben heus niet zo dom om op een link te gaan klikken die ik van een goede bekende krijg en vraag altijd wat het is. Maar nu weer on-topic!
Idd, kan je die link ff opzoeken, dan zijn wij er ook voor behoed dat weet ik dat ik niet op die link moet klikken... En erg vervelend, vind je virus scanner niks? Ad-aware of Spysweeper niet eens proberen? Misschien vinden ze wel wat...
Misschien is het handiger om dit gewoon open op het forum te bespreken, zo kan je veel meer mensen van dienst zijn, inplaatst van te gaan pm'en.
Op microsoft heb ik niks gevonden. Die link weet ik niet precies meer maar er staat voor de link iets van for money click: en dan de link die alleen uit letters bestaat. Op een andere site heb ik gevonden dat als je op de link klikt het bestand jituxramon.exe vanzelf download en zich dan vanzelf installeerd.