In mei komt er in nederland een nieuw games-magazine bij en wel speciaal voor de X-box.... kijk hier voor meer informatie omtrent dit nieuwe blad ! de groeten..X-Box gamers...UNITED WE STAND ! ps. hopelijk met demo cd's erbij !!
Ik krijg het toch wel gratis, aangezien mijn vader een eigen winkel heeft met al die shit . Ik hoop alleen dat het een beetje een fleurig blad wordt.. PU/GameQuest style zeg maar (alleen dan een wat hoger niveau dan GQ). Najah, als eerste Xboxblad en nummer, zou ik er toch wel een demo bij doen. Dat moet gewoon vind ik.. Maarja, het zal wel aan mij liggen.
ah wel koel. jammer dat er geen demo-cd bij zitten, ik ben dan wel bereid iets meer te betalen. 3 keer per maand zuig ook.. maar als het goed liep zou hij elke maand verschijnen, dus allemaal massaal dat blad kopen!
sorry...sorry...sorry...wist niet dat het al eerder in een topic hier op het forum had gestaan....ik ben ook veel te druk met de x-box aan het gamen i.p.v. hier rond te hangen...
Vind het maar niks ze gaan ook films reviewen niet echt waar ik een game blad voor koop sinds ik zo wel weet welke film goed is.
Nogal dom om een boekje te kopen dat al verouderd is voor je het koopt als je alle info gratis en veel sneller op het net kunt vinden... Als er een demodvd zou bijzitten zou het natuurlijk anders zijn.
Niet alle mensen zitten hele dagen online. Het voordeel van een boekje is dat je het kan oppakken en meenemen in de trein etc. Tijdschriften zullen er altijd blijven... ok.. misschien niet altijd. Als er digitale ebooks met i-net uplink op de markt verschijnen kan het wel eens veranderen
denk het niet voor de prijs. Alle bladen waar een demo dvd bij zit kost minimaal 7 euro (15 gulden) Maar binnen een paar dagen komt de nieuwste OXM (uk versie) weer hier in nederland, en daar staan vast ook wel een paar leuke demos op. (blad kost alleen 13 euro !!!)