nieuw spel kopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bmw, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bmw

    Bmw Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuw spel kopen voor mun xbox-360
    maar ben er nog niet helemaal over uit
    ik heb al de spellen:pgr 3 en cod 2
    ik zit een beetje te twijfelen tussen doa 4 en nfs mw
    maar denk dat ze allebij snel gaan vervelen weten jullie
    nog spellen wat een echte aanrader is???
    alvast bedankt....
     
  2. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    wachten.... binnenkort komen er veel nieuwe spellen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik zou mijn geld sparen tot de echt goede spellen uitkomen (gears of war bv.)
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    ja idd ik zou wachten, ik had eerst ook alleen nog pgr3 en cod2, en toen kocht ik PDZ......best jammer, single player was kut, alleen de multiplayer was wel te doen ondanks de erg aparte besturing (kijken). Alleen als je van horror houdt kan je nog condemned kopen. Das een erg goed spel.
    Maar tog blijf ik erbij dat je beter kan wachten. In maart komen al wat aardige spellen uit.

    edit: welkom btw :p
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  5. basovich

    basovich Guest

    jep en als je er echt niet uitkomt zal ik vor DOA 4 kiezen ik vind het zelf niet egt een TE gek spel want ik houd niet zo van dit soort spellen maar mensen in mijn friendlist vinden hem heel cool..en ik snap echt niet wat iedereen zo irritant aan die besturing van PDZ vind :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2006
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    als je van fighting-games houd, moet je doa4 in huis halen.
    ik vind dat de doa spellen nooit gaan vervelen, maar daar kijkt iedereen anders tegenaan.
    als je toch twijfeld kan je even wachten, misschien eens doa4 bji een vriend spelen ofzo, en kijken naar de spellen die er binnenkort aankomen :)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Weet niet of je van boksen houd.....maart 2 maart komt Fight Night uit. Speelbare demo is te vinden op Marketplace.
     
  8. Yorin89

    Yorin89 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    idd... vanaf maart komen de écht goede games uit! maar als je nu al wat wil kopen vind ik DOA 4 echt een aanrader! Echt een top spel.
     
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    dat is natuurlijk ook een goede,
    demos downloaden via marketplace, en dan bekijken wat je ervan vind.
    trek je oordeel uit een demo, en dan heb je al een aardig beeld van het totale spel (nee niet alles weet je dan, maar toch wel het nodige)
     
  10. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    aparte besturing....im confused enige wa "apart" is is de ****** achievement van 1000 games die na 1682 potjes spelen nog nie opengaat |:-
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    In Februari komt fight night en Full Auto uit, en in Maart Battlefield 2, Oblivion en Ghost recon 3. Als je dus echt een goede titel wil zou ik evve 1 maandje wachten en Oblvion of Ghost recon 3 kopen. Zo denk ik er over en ga ik ook doen ;)
     
  12. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    wachten ;) standaard antwoord maar dat is het gewoon dus ja je moett zelf weten maar als je je geld wil vernachelen aan die games die niet egt heel super zijn dan moet je het zelf wetebn :+ O-) _0/ _O_ _0/
     
  13. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Kameo of wachten :).
     
  14. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    DOA4 is echt een supergame als je Live hebt en van het fighting genre houdt... anders kan je misschien een aantal demo's van de marketplace downloaden om een indruk te krijgen van wat games
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn hier zo veel topics over geopend en voor elke was er geen sluitend antwoord. Alleen jij kunt bepalen welke games je leuker vindt, ik zou zeggen lees wat reviews of kijk op www.gamerankings.com. Topics waarin advies wordt gevraagd welke game te kopen of waarin een simpele vergelijking tussen 2 games wordt gesteld, worden bij voorbaat gesloten. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina