Hey lui. Ik ga vanmiddag effe een nieuw spel halen, maar ik weet nog niet welke... Heb nu THPS3, DOA3 en Oddworld zijn onderweg. Collega van me heeft Halo, Amped en straks JSRF. Zijn er nog leuke titels over die de moeite waard zijn? Zijn weinige nieuwe geloof ik he?
Project Gotham Racing en Rallisport Challenge mag je eigenlijk niet missen in je collectie. Is ook erg leuk in Multiplayer!! Volgens mij is Gun Valkyrie ook wel leuk. Ik vond de demo wel leuk in ieder geval. Uitdagende controls!
Hm... inderdaad. Maar ik speelde RSC laatst en ik dacht: "Rally spellen vind ik eigenlijk helemaal niet leuk." PGR vond ik grafisch een beetje tegenvallen (te weinig verschil t.o.v. Dreamcast versie)... Dus misschien GunValkirie dan maar...
ja ik wou ook een nieuw spel halen ........ kan ook nog wel wat tips gebruiken. zat zelf te denken aan new legends goeie optie of uuuh???
New Legends? Bij Intertoys mag je trouwens XBox games binnen 24 uur ruilen, misschien handig om rekening mee te houden.
net even een trailer bekeken van new legends maar uuuh....laat maar zitten ja!!!die gaak nie halen. denk dat ik dan ook voor gun valkyre ga als je dan eventueel toch kan ruilen..... dan word het spiderman!!!
Hmm... op IGN krijgt Gun Valkyrie een 9 en Spidey een 8.4 Just so you know. Denk da'k voor GV ga Of toch PGR.
Probleem is ook dat m'n vriendin niet zo gauw GV zal spelen, en PGR waarschijnlijk weer wel... Maar dan ga ik weer zitten balen van die graphics. Of zijn die wel in orde?
Ik vind de graphix in PGR wel goed hoor. In de reviews die ik gezien heb scoren de graphix ook zeker niet slecht. Bivendien vind ik het spel gewoon mega verslavend. Nog één keer proberen voor die gouden plak. Shit net niet gehaald. Nou nog maar een keer proberen. Enz, enz.....
Fukkie. Blader net de nieuwe PU door, staat NHL 2002 bij de reviews... IJshockey spellen zijn ook erg leuk om te spelen. Shit. Nou weet ik het niet meer Then again, basketbal games vond ik ooit altijd geweldig (NBA Jam op SNES, w00t!!), maar toen het 3D werd, en de controls super ingewikkie werden, was de lol er voor mij gauw af.
nou ik heb vanmiddag gun valkyrie gehaald.! nou ik kan je er in iedergeval het volgende over vertellen.................DAT HET EEN ENORM ******SPEL IS. tering wat een klotespel alexbox als je nog een spel gaat halen, HAAL NIET GUN VALKYRIE! ik ga zo als de gesmeerde bliksem naar de winkel om te ruilen! (het is in iedergeval niet mijn smaak:r ) huh waar komen die sterretjes ineens vandaan?? het is gewoon een ballen spel.....zo beter
Heb zelf NHL 2002 en het bevalt heel goed. NHL Hitz is daarentegen een combinatie van ijshockey en NBA Jam. Dus misschien dat dat iets voor je is. Ben van nature eigenlijk meer een NBA-fan, maar ik wacht op NBA 2K2 van Sega. Controls van NHL Hitz zijn niet moeilijk. Wel leuk spel, maar ik gok dat je op lange termijn meer van NHL 2002 zal genieten. Is meer een simulatie (niet te serieus) en Hitz is meer een arcade-game. NBA games: NBA Live of NBA Inside Drive of NBA 2K2. Weet niet welke er hierzo al uit zijn... Suc6
Al lang, denk ik. Heb 't vorige week bij een vriend van me gespeeld. Drie spelers in 't veld, 1 op goal. Is wel grappig en heel toegankelijk. Maar denk dat het leuke er snel vanaf is. Single-player lijkt me na een tijdje ook saaier dan NHL 2002. Maar NBA is natuurlijk ook dope... twijfel twijfel..hehehe