Je koopt een Xbox Live! kitje. Je registreert jezelf en je kunt voor een jaar gratis Live! spelen. Kun je dan na een jaar weer een nieuw kitje kopen, zodat je weer een jaar gratis kunt spelen of kan dat niet omdat je creditcard al geregistreerd staat? Het zal wel gaaf zijn als dat kan . mzzl
Hebben jou ouders geen CC, je kan hen het geld cash geven en zij kunnen het geld via CC betalen. Zo ga ik het proberen, maar eerst mijn ouders overhalen omdat te doen:{.
Waarom zou het niet kunnen? Alleen schiet je er geen donder mee op: je betaalt nog steeds zestig euro voor een kitje, en ja, daarvoor kun je ook een jaar lang gamen, maar het abbo zal heus niet duurder zijn dan 60 euro per jaar, anders zou iedereen een nieuw setje nemen. En dan nog iets: je gamertag en je rankings zijn dan ook verdwenen, dat kan voor sommigen een probleem zijn.
Jongens als ik jullie niet had . Jullie zijn zo slim . Alleen nu moet ik ze nog een creditcard aanpraten. Maar dat lukt wel!
Als je opnieuw zo'n pakket koopt, dan betaal je veel meer omdat je ook nog eens die comunicator moet betalen.