Nieuw xbox small gerucht!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ...Magic_Man..., 28 feb 2005.

1. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mede Xboxworlders,
    De xboxen zijn op. De grote retealers hebben geen vooraad meer. Microfost geeft al 2 weken geen xboxen meer af. Het gerucht gaat dat volgende maand XBOX-SMALL uit komt een kleinere xbox versie.

Ik wil graag julie mening hier over horen.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoe kom jij aan dat gerucht dan?

Lijkt mij dat het beestje niet kleiner kan, ivm HDD en DVD speler...

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Bron? Ik geloof er niks van.

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als je de Xbox van binnen bekijkt dan issie nu al klein, zou echt super knap wezen hoe ze dat ding willen verkleinen :eek:

5. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    dat leek mij ook.(alles past nu goed op elkaar in de xbox) Ik zelf heb contacten bij de 3 grote retailers van xboxen.(bel ze maar op ze hebben geen stock meer. ze weten ook niet waneer die weer gelevert word) Ik heb ook iemand in de uk zitten die het zelfde heeft.) Hij kent iemand bij microsoft die dat heel vaag beweert heeft.(meer wilde die gene er ook niet overkwijt) Omdat hij anders zelf problemen krijgt. Het is dus niet zo maar een slap gerucht. Het is wel deglijk realistisch !

6. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    julie hoeven mij ook niet te geloven. de toekomst zal het uit wijzen.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Doen we ook niet. :+

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    op m'n werk komen anders nog steeds xboxen binnen hoor, het is meer sony dat met leveringsproblemen zit.. 3 pstwo's per week..

9. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er waren toen de xbox net uit kwam al geruchten dat er een kleine xbox zou uitkomen, ik denk wel dat het kan hoor, kijk maar naar de nieuwe ps2 die is echt achterlijk klein en daar zit ook een dvd speler in en die harddisk kunnen ze ook wel iets opvinden lijkt mij, misschien kunnen ze wel gebruik maken van SD kaarten ofzo, dan zal die pas klein zijn.

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ja, alleen dat doen ze niet, en dit is weer het zoveelste bullshit verhaal van iemand die niks te doen heeft op school. plus de technische problemen met het vervangen van de hd door een flashcard..

/edit, plus de problemen die je dan krijgt met de xbox voeding enzo, nee, het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk.

11. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo BULLSHIT verhaal!!! hoezo zou het niet kunnen kleiner hdd! voeding die extren word heozo?? kiijkn naar de pstwo !

12. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja joh! :p

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Tuurlijk kan dat wel.
    De Xbox is een pc en ook pc onderdelen kunnen kleiner. Pak een laptop als voorbeeld. Frot er een X kast omheen en je hebt een kleine Xbox.
    En het kan nog kleiner. Ken je die kleine kubus pc's? Zit ook een dvd speler en harde schijf, dus er kan Xbox software op.

Maar nee, ik geloof er geen zak van dat dit gaat gebeuren :+
    Een bron is welkom :)

edit: Als je kleinere spullen gaat gebruiken schieten de productie kosten omhoog. Sowieso moet alles opnieuw ingericht worden, krijgt de buitenkant een nieuw design, kost allemaal geld! Terwijl als Microsoft de oude Xbox opnieuw in productie zou nemen, zou ze dat weer geld besparen.

Maja, waar komt het gerucht vandaan dat er geen Xboxen meer zijn? :+

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  14. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  15. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben niet zo lang geleden nog 2 verschillende versie van de xbox uit gebracht.
    (Green xbox, crystal xbox) En die waren kwa formaat gewoon het zelfde.
    Als er dan echt een kleinere versie uit zo komen, lijkt me het raar dat microsoft daarvoor nog een green xbox en crystal xbox uitbrengen. Dan hadden ze zich beter gelijk kunnen richten op een kleinere xbox. Daarom denk ik dat er geen kleinere xbox uitkomen.
    En waarom een kleinere xbox ontwerpen als ze als bedrijf al het geld nodig hebben voor de xbox 2?

16. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Wil net zeggen hoe willen ze de boel ooit verkleinen? Micro hd erin? Of de boel opelkaar gaan stapelen. Ik ben benieuwd.

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Laptop onderdelen! :D
    Het is maar een stukje software wat een pc omtovert tot een Xbox.

18. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Joh... dan krij je er meer dan mij... 2 per week

Maar de Xbox is gewoon nog leverbaar hoor. Bij mij althans.

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is ook gewoon onzinberichtje!!! Microsoft is veeslte hard bezig met Xbox 2. Het ding verkoopt toch? Geen reden om te verkleinen voor hun..

20. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Moet een HD altijd groot zijn dan? Want in de Ipod en consorten zit toch ook geen HD van 20 gig met het formaat van een klein pakhuis...Alsof de technologie niet bestaat...Of MS echt een kleine versie uit gaat brengen...Lijkt me erg sterk.

Deel Deze Pagina