Vraagje: Kan ik als ik een nieuwe xbox koop, nog met mijn zelfde live account online gamen, maar dan op mijn nieuwe xbox? Met mijn oude xbox kom ik dan niet meer op live. Dus: - oude xbox heeft live geinstalleerd (staat bij een vriend die geen kabel heeft, dus niet op live kan) - nieuwe xbox wil ik live op, maar die is bij mij thuis.
Volgens mij heb je een mem card nodig. Daar moet je je Live account op zetten en dan op je eigen xbox knallen. Dan moet het lukken. Weet het alleen niet heelmaal zeker...
Je kunt hem op een memory card zetten zoals Fem-bot zegt! Ik heb 'm zelf altijd bij mij op zo'n oranje memorycard, maar ik ben dan ook een grote Xbox nerd.
ik wil ook oranje MC maar je kan het dus doen: 1) via Memory Card, dit gaat snel en makkelijk.. je hoeft niks over te typen 2) account recovery, dit is lastig en duurt vrijlang aangezien ALLES precies moet worden overgetypt zoals het in je 'oude' xbox staat..
Dat valt me weer mee dan. Ik denk dat ik account recovery doe, maaareh, hoe kom je dan aan zo'n oranje mmorycard? Gewoon verven?
Ik heb ook een nieuwe xbox, maar mijn xboxlive acount staat op de oude, gelukkig kan ik indi zijn memory unit zondag lenen zet ik het even over. want zo'n Memory unit kost best duur voor 1 keer te gebruiken,
klopt, het probleem is echter wanneer je 2 accounts heb zoals bv ik/fardo/ wie dan ook... moet je PER account 1 memory Card hebben.. gelukkig heb ik dat ook wel..*)