NIeuw XBW *Perfect Dark Zero* Team toernooi!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Éy,

Het toernooi begint vanaf maandag In elke week wordt een wedstrijd gespeeld. Als het goed loopt gaan we de wedstrijden sneller achter elkaar zetten. Ik hoor hier graag jullie mening over.
    SPelregels:
    1) het spel wat gespeeld wordt is Eraducation

2)Er worden 3 keer 5 rondes gespeeld op random map. Je team moet dus alle mappen kunnen beheersen. Van die 3 keer moet dus 2 keer de winst hebben behaald wil je winnen. Let wel op er moet gespeeld blijven worden. Alle rondes, dus in totaal 15 moeten gespeeld worden. Stel team A heeft 3 rondes gewonnen in Match 1, dan moeten die laatste 2 rondes ook gespeeld worden. Uiteindelijk wil ik de gewonnen matches en de gewonnen rondes weten. (hou deze dus altijd bij)

:cool: Teams bestaan uit groepen van 4 man. En mogen 1 reserve bevatten. Ieder team heeft een teamkapiteintje die alle andere teamkapiteintjes in zijn friendlist heeft staan. Een wedstrijd wordt geplaned voor een week. En de teamkapiteinen moeten dan in overleg uitmaken wanneer in die week. In een week tijd weet je zeker dat de tegestander aanwezig is.! Mocht de wedstrijd niet gespeeld zijn in die week dan beide teams 0 punten.

LET OP: heb je een goede rede waarom je iin de gehele week neit kan spelen: MEld dat dan van te VOREN aan mij EN aan de teamleider van het team waar je tegen moet!!

4) de wapens liggen wel vast
    lijst van wapens die UIT staan:
    *rocket launcher___*mines
    *hawk____________*ugl
    *cmp150__________*superdragon
    *fac 16___________*magsec
    *shotgun__________*sword
    Met alle overige wapens wordt dus WEL gespeeld.!

5) BIJ een spel wat gewonnen wordt ontvang je 2 punten. BIj gelijk spel ontvangt het team 1 punt en bij een verloren spel ontvang je heel verassend 0 punten:cool: ;)

6) Ook wordt het aantal gewonnen rondes bijgehouden. Bij een gelijkspel aan het einde van het toernooi zal hier naar worden gekeken.

7) Voertuigen staan altijd uit = geen jet pacs en hovercrafts dus.

8) Het gebruiken van glitches/codes enz wordt niet toegestaan! (uitsluiting!!)

9) Friendly fire staat altijd UIT!!

10) Iedere wedstrijd begint met 10.000 credits

TEAMS:

Team A:
    Naam: DoS = Die or Surrender
    Teamleider: ik :) o w n e r bb NL
    Leden: -DoS blacky
    -Tjapperbeest
    -DoS Bredaatje
    -Brulbeestje (reserve)

Team B:
    Naam::WTC ( White terror corps)
    Teamleider: TQ Airstrike
    Leden: -N3bur NL
    -Mike verhagen
    - TS sfinx

Team C:
    Naam:: Darkbrothers clan DMC
    Teamleider: Warlord NL
    Leden:-gamebrothers
    -gamebrothers(1)
    -the snakemaster

Team D:
    Naam:: NfG (no fear gunners)
    Teamleider: basovich (voorlopig)
    Leden:-XboxFreak36
    -CrEkk
    -gunmaster115
    -indigoranger nl

Team E:
    Naam:: DLA = dutchlivealliance
    Teamleider: DLA Fenomen4l
    Leden:- DLA malcheus
    - DLA SinneR
    - DLA TuNeR
    - DLA Flashgamer
    - DLA Saint

Team F:
    Naam:: LoneRangers
    Teamleider: Perfectdark 0
    Leden:-The NL Saint
    -Oldsk00l NL
    -Fighter Tundra

Team G:
    Naam:: TDE The Dutch Elite
    Teamleider: Excalibur 89 NL
    Leden:-Suikerklontje nl
    -Bazzaa
    -suikerklontje(1)
    -alexbabba

Team H:
    Naam:: DL (Dutch Legion)
    Teamleider: Crazydealer
    Leden:- DL Darkness
    - Evil Dude Dave
    - IIDLM3T4LF34RII
    - SWIFTY 5

Team I:
    Teamleider:bothTiger
    Leden:-zlatan188999
    -Dutch wargear
    -Brandts

WEDSTRIJDSCHEMA Week 1: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=84517

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er goed uit :). Jammer dat ik geen PDZ heb, anders deed ik zeker mee.

Bedenk wel dat het veel tijd gaat kosten, dus houd daar rekening mee ;). Probeer nu alvast regels over niet nakomen van afspraken te maken.

Veel succes iedereen!

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx:) Jep gaat veel tijd kosten das het leuke:) DIe regels zijn der al toch:). Ok misschien niet helemaal duidelijk maar de teamkapiteintjes hebben 1 week om met elkaar af te spreken wanneer de wedstrijd wordt gespeeld. Niet gespeeld is beide teams 0 punten.

Kheb het er nog even ingezet thnx.

edit/ jou toernooi mag er ook weze rox:)

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik bedoel ook van jouw kant ;). Maar eventjes een situatie die helemaal niet ondenkbaar is ;) (zie het graw toernooi voor ontzettend veel voorbeelden). Wat als 1 team wel wil en alles op alles zet om te spelen en het andere team laat helemaal niets van zich horen?

Dit is zeker niet afkrakend bedoeld en zo moet je het ook niet opvatten, maar veel dingen gaan niet zo goed als je zelf hoopt. Er zijn veel mensen die er te makkelijk over denken.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik dus ook aan gedach en wie wijs je dan als schuldig team aan zeg maar. Ik snap wat je bedoeld (vat het ook niet op als kritiek)
    Als een team niet kan spelen dan moet dat een goede rede hebben toch. De meeste mensen spelen toch vrij vaak. Als een team dus een goede reden heeft en in die week niet kan spelen dan moeten ze dat bij MIJ melden. EN ook bij de teamleider van het team waar ze tegen moeten spelen. Maar daarom heb ik ook een week voor een wedstrijd weggelegt. In een week moet die wedstrijd gewoon gespeeld zijn.
    Mensen bedenk dus goed of je mee kan doen.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat dacht ik ook, maar er zijn gewoon teams die doen alsof ze interesse hebben en vervolgens alles maar laten lopen en zonder ook maar iets van zich te laten horen niets meer doen.

En volgens mij kun je het dan niet naar het andere team verkopen dat zij 0 punten krijgen omdat de ander niet komt opdagen. Je moet maar zien wat je er mee doet, maar ik hoop dat je iets hebt aan de 'fouten' die eerder door anderen gemaakt zijn.

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah thnx ik doe me best ik hoop dat het allemaal goed komt. Kheb net bij jou toernooi gkeken loopt ook niet allemaal even soepel. Maar het loopt wel en dat is het belangrijkste. Ikzelf ken gelukkig ook al wat mensen die mee gaan doen en daar verwacht ik zoizo geen problemen van. ALs ik problemen tegen kom Hoop ik dat ik bij jou terrecht kan:D dan pm ik je wel:)

8. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil best mee doen, maar denk dat er net als bij het vorige toernooi gewoon te veel mensen zijn die zich wel opgeven, maar daarna nooit meer iets van zich laten horen. Hierdooor mislukte het vorige toernooi volledig, en ik ben bang dat dat hier weer gaat gebeuren...

9. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik las heb je Section 8 ook uitgenodigd. Aangezien er nu niet zo veel mensen meer zijn die PDZ veel spelen, zal ik het eerst in de groep gooien en als we mee willen spelen, nemen we contact op.

ViPeR NL360
    Recruiter Section 8

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Een rede waarom het dit keer wel gaat lukken is omdat ik veel mensen ken die ook mee gaan doen. En die spreek ik dagelijks op live:)

Maar top dat je mee doet ik zet je neer als individueel?

JEp ik had jullie invite ik hoop dat jullie mee durfen doen;)

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel meedoen op 1 reden dat er ook wel degelijk word gespeeld

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel mee willen doen, maar dan moet ik nog even wachten op mijn 3 maanden xbox live. ik weet niet of ik die dan al heb

:+ weten jullie zeker dat je de Fac mee wil laten doen? 8) headshot

/edit woeps.... verkeerd gelezen!!

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    DIt hangt af van de hoeveelheid mensen die mee gaan doen. Het gaat best wel lekker want op live willen ook veel mensen meedoen. BInnekort krijg ik info van een paar teams die zich op gaan geven.
    Wanneer het toernooi begint ligt nog niet helemaal vast. Ik denk dat het nog een week of 2 kan duren voordat we van start gaan. Ik zou tegelijkertijd met de nieuwe maps een mooie timing vinden.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbeloepsie

15. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik wel een team van vier bij elkaar krijg... post het binnenkort... dus zet me nog maar niet bij individueel

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb pdz LE voor je te koop of te ruil O-)

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    TOP ik wacht het af binnekort zet ik alle informatie die ik al heb neer.
    MOrgen: vrijdag ben ik helaas hele dag afwezig, Zaterdag zal ik de overige teams neerzetten blijf gewoon je info posten als je mee wilt doen. Ik heb zoizo nog 2 teams die willen joinen + het mogelijke team van kingsteven. Dan zitten we al op 5 teams plus 4 individuelen is nog een team. Dat is dan 6 teams op dag 1. Niet slecht maar we zijn er nog niet. Ik hoor t nog wel van jullie

greetz,

18. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Gast, waarom is de Fac 16 eruit?! Ik snap dat je de Super Dragon eruit gooit omdat die granaat werper veelste ver komt en je er HEEL snel mee achter elkaar kunt schieten, maar de Fac 16's granaat komt lang niet zo ver en het kost redelijk lang om te reloaden. Verder is het een heerlijk wapen.

Als die erin nog bij komt doe ik mee...

19. funkmasterill

funkmasterill BAD member

Leuk Bevonden:
    0
    ownertjuuuh waarom ben ik nou weer team kapiteintjuuuuuh???
    ik ben een waardeloze kapiteintjuuuuh!!!

20. funkmasterill

funkmasterill BAD member

Leuk Bevonden:
    0
    de Fac 16 is wel zo'n nOOb wapen. als je het schietend niet kan oplossen is er altijd nog de uitweg van die granaten!! dan wordt het wel een beetje te makkelijk! dan kan de slechtste nog wel winnen!! het gaat om de skills en niet om het geluk wie de eerste granaatje afschiet!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina