Hey mensen, ik had een soortgelijke topic ook al gemaakt in het "verkoop" gedeelte van XBW, maar deze werd al gelijk gesloten omdat dit niet van toepassing was. Hopelijk maak ik hem nu WEL in het juiste stuk van 'et forum. Aynway, op naar de vraag! Ik ben al een tijdje aan't tobben over wat ik moet doen met mijn 360. Het ding is bijna anderhalf jaar oud en al een keer gerepareerd. Het gaat hier om een Premium Pack, dus 20GB HD ruimte. Hiervoor heb ik 1,5 jaar geleden 450+ euro voor neergelegd Nu, met al die afprijzingen vraag ik me af of ik mijn 360 niet beter kan verkopen ( dus HD, Controller + headset ) voor ongeveer 150~175 euro? Als ik dan 100 euro bijleg heb ik een gloednieuwe Elite versie met genoeg opslag ruimte. Waarom heb ik opslag ruimte nodig? Nou, met de komende update kun je spellen op je HD installeren, dus je 360 word stiller en MINDER warm ( staat gelijk aan ) minder RROD'S! Wat kan ik doen? Mijn Premium verkopen of ALLEEN een nieuwe HD (120GB) halen? De nieuwste releases van de 360 schijnen heel weinig RROD's te hebben en zijn zowiezo wat stabieler. Dus, mijn vraag luid : Mijn premium verkopen voor een Elite OF mijn Premium lekker laten en een nieuwe HD d'r voor kopen?
Hey Rampy, kom ik je weer tegen (Pes 09 FTW). Ik zat met min of meer hetzelfde dilemma, alleen ik wilde een nieuwe omdat daar HDMI op zat en op mijn Premium niet. Ook de extra ruimte heeft me min of meer overgehaald + het feit dat ie stiller / zuiniger is. Kijk, een losse harde schijf vind ik eerlijk gezegd keiharde onzin. Je wordt genaaid qua prijs. Voor dat geld koop je echt externe harde schijven van een TB tegenwoordig. Tis allemaal geldklopperij. Plus dat als je alleen een schijf koopt, kan je niet je huidige xbox verkopen, dus dan zit je met alleen kosten. Als je een nieuwe koopt zou je dus in theorie voor 100 euro een Elite hebben, met grote schijf, terwijl je voor datzelfde geld een 20gb schijf los koopt. Btje krom van MS. Conclusie: Ik zou gewoon een nieuwe kopen (en dat heb ik ook gedaan, en de oude verkoop ik voor 150 door)
Thanks, ik heb hem hier even TE KOOP aangeboden voor 225,- euro. Waarom zo hoog, simpel. Ik gooi er 2 spellen bij en alle spullen die ik er bij kreeg. De prijs zit nu dus tussen de Arcade ( HD-Loos ) en Pro ( 60GB HD ) in. Hopelijk zit er wat tussen. Lager als 200 ga ik niet.
Nee dat is niet waar, de arcade kost namelijk 150 euro na cashback van MS, en de Pro met 60gb 200 euro
Raar? Ik zit nu namelijk op de BartSmit site te kijken waar de Elite nog 319,- kost en de Pro 249,-? Dit is MET de cash-back actie namelijk... Ik geloof wel dat ik zelf bij een winkel de Elite voor 250 heb gezien? Of heb ik dat verkeerd?
Elite 250 is MET cashback denk ik. Ik weet zelf dat ze op die manier bij oa Intertoys adverteren. Je betaalt echter gewoon 300 aan de kassa en je krijgt 50e terug van MS
en zo werkt het ook, je moet dan formulier met bon invullen. en dan krijg je geld terug van MS http://www.bartsmit.com/shop/themaShop.php?menuID=1186
Dan heb je toch echt verkeerd gekeken. Het is namelijk wel zo. De adviesprijs voor een elite is 300 euro, de pro 240 euro, de arcade 180. Tsjah en als je me dan nog niet gelooft, dan kijk je zelf maar bij dimplus Want het is toch echt zo Ik denk dan ook niet dat iemand voor 225 euro je console zal kopen. Maar dat is maar wat ik denk natuurlijk.