Ik ben van plan binnen nu en heel snel 2 nieuwe spellen te gaan halen. Pes 5 dat is een zekerheidje maar ik ben aan twijfelen over welke ik nog meer moet halen. Burnout 3 was een spel die ik erg lang bleef spelen omdat het erg veel levels had enzo maar ik lees veel dat de nieuwe burnout toch niet zo super nieuw is en het snel uitgespeeld kan worden. Ninja gaiden heb ik zelf ook gehad en vond dat echt een topper alleen nu is die uitbreiding er dus en weet niet of het het echt waard is om te kopen. Madden 2006 dan: heb hem op pc gespeeld en ik hou wel van american football alleen dat is toch ook meer van meer van hetzelfde en die nieuwe mode kon me ook niet echt bekoren( erg langdradig met dat trainen) Sid meier's pirates op de pc vond ik een erg leuk spel, alleen als je 1 keer gespeeld heeft dan is het toch vaak dat je keer erna hetzelfde gaat doen enzo. Maar om daar 50 euro voor op tafel te leggen? Ssx vond ik ook erg leuk maar heb ook gelezen dat de nieuwe qua style erg veranderd is maar hou zelf totaal niet van dat cartoony. Verder mensen andere tips nog van spellen die nu uitzijn en erg goed zijn of die binnenkort uitkomen? en wat zouden jullie doen?
Dat is persoonsgebonden: Ik heb een andere smaak dan jij hebt. Het enige advies dat ik kan geven is: lees reviews: www.gamerankings.com of probeer een spel(len) te huren.
Zoals Ruttyx al zegt verschilt het per persoon wat ie een leuk spel vindt. Daarbij zijn de spellen die je opnoemt dusdanig verschillend dat iedereen daar een verschillende mening over zal hebben. Als je puur kijkt naar de cijfers die de betreffende spellen hebben gehad in reviews scoren ze allemaal goed. Maar je kan het beste het advies van Ruttyx opvolgen, eventuele reviews lezen en dan je keuze baseren op wat jou het meeste aanspreekt. Indien mogelijk een spel proberen of huren helpt ook natuurlijk. Daar dit hoogstwaarschijnlijk uitmondt op een opsom topic en doordat het uiteindelijk toch om een persoonlijke smaak gaat gaat deze topic dicht.