hallo Binnenkort loopt mijn ADSL abonnement af van Orange GO. Ik wil graag een nieuwe nemen. Ik dacht zelf aan KPN internet + bellen. Maar ik heb hier niet zoveel verstand van.. Heeft iemand misschien nog andere tips. De snelheid maakt mij niet echt veel uit. Wat ik nu heb vind ik wel redelijk goed. En de prijs mag ongeveer tussen de 30 - 40 euro liggen. MVg,
Het hangt van verschillende punten af. Ikzelf ben iemand die graag een altijd stabiele, betrouwbare en servicegerichte dienst wil hebben. KPN InternetPlusBellen wil ik afraden. Rondom deze dienst is de laatste tijd veel te doen geweest. Slechte of zelfs geen verbinding, en een service die zeer te wensen over liet. Een rechtszaak werd net afgewend. XS4All staat al een aantal jaren bekend als zeer goed. Ze zijn wel iets duurder dan andere maatschappijen, maar de service en betrouwbaarheid zijn daar dik in orde. Zelf heb ik Planet Internet, onderdeel van KPN. Op zich is het een goede, maar er schijnen veel problemen te zijn wanneer je het abonnement op wilt zeggen. Het Net biedt ongeveer hetzelfde aan (ook KPN), maar is iets goedkoper. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes in ieder geval.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98682 En goed opmerkingen lezen over afstanden en dergelijke.