Hier een nieuwsbericht(met dank aan gameqube.nl): dit is voor mij misschien wel het beste nieuws van het jaar en misschien ook wel voor vele anderen die Goldeneye 64 hebben gespeeld op de N64. Wat vinden jullie van dit nieuws?
ik hoop dat je dat niet meent, want dat spel is niet eens een vijfde van de kwaliteit van goldeneye 64
Jawel, maar Gamekings had weer kritiek, en het klopte. EAGAMES HE ?? DIE DOMME NERDS DAAR VERKRACHTEN ALLES. ZELFS DE MOH SERIE VERKRACHTEN ZE !
EA is kl*te, ze denken alleen aan geld, noem nou eens een goed spel van ea wat echt de moeite waar is,
Niet zo kortzichtig jongens, EA geeft nu eenmaal de meeste spellen uit en dan is het logisch dat zij ook het grootste aandeel tegevallers hebben. Maar om dan EA slecht te vinden om spellen die je niet eens gespeeld hebt(dit is namelijk het geval bij de meesten die dit soort dingen roepen) slaat ook nergens op. En een goed spel ? BURNOUT 3 P.S. welke uitgever denk nou niet aan geld
heb je de online fuctie van burnout 3 gezien??? ea moet perse eigen servers hebben en niet via microsoft, zodat ze de macht hebben, ze willen ook zorgen dat als fifa 2006 uit komt dat je dan geen 2005 online kan doen (ook bij andere spellen en vervolgen), leuk is dat, ea luisterd nauwelijks of niet naar feedbacks dat andere uitgevers of producenten wel doen.
ook de tmf of mtv game awards ofzo iets(weet niet meer welke muziekzender), dat weer flink was gesponsord door EA, kwamen de ea-games weer flink aan score toe, dat zegt genoeg
Ik hoop het niet, want vrijwel alle Bondgames zijn schijt, en Free Radical vind ik nou ook niet echt een goeie developer. Dat zou dus dubbel meh worden voor mij.
mensen, het gaat hier over een nieuwe bond game van free radical design, als je over EA wilt praten maak je daar maar een thread voor.
ja oke, maar ik wil dus zeggen, als het spel door ea wordt gemaakt wordt het dus toch nix, burnout3 is trouwens niet echt door ea gemaakt maar overgenomen, omdat de vorige producent failliet ging, anders hadden we het spel via de servers van mircosoft kunne spelen en dan zou het zeker veel beter zijn geweest
Goldeneye op de N64 was heilig . Maar EA vern**kt indd veel games, enige goeie spellen zijn nfsu en battlefield.
ja ik verwacht veel van battlefield, maar het moet maar weer via de servers van EA, nfsu vind ik ook niet special goed, dat je auto's kan ombouwe is vet maar dat is ook het enige leuke....
Zo geweldig nieuws vind ik het niet. We krijgen waarschijnlijk gewoon een soort Goldeneye 1.5 met de besturing van Time Splitters, diew eer vergelijkbaar is met die van Goldeneye en Perfect Dark en dus zwaar gedateerd is. Free Radical is een goede developer maar eerst maar eens zien of het wordt...
Zolang EA zich er maar niet veel mee bemoeid. Ik denk dat Free Radical Design er wel wat moois van kan maken. Hopelijk met net zo'n goede multiplayer als Timesplitters 2. Nou hopen dat ze dat ook doen.