Nieuwe centrale thread voor problemen.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 27 apr 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toenet een thread geopend, voor een beetje onzinnige vraag maar ik kon het nergens in een centrale thread plaatsen. Ik dacht mischien is het een idee om een nieuwe centrale thread te maken voor kleine problemen op het forum zoals altijd vaak de problemen voorkomen als: plaatje onder je naam, hoeveel posts enz enz... er komen vaak van die kleine dingen op dit forum waar zo antwoord op gegeven kan worden en het daarna weer kan sluiten. Mischien ideetje ....?

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Dit vind ik wel een goed idee van Pablow! Dit voorkomt al die rommelige fora's..

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar is dit forum dus voor :cool: Beetje nutteloos om dat dan weer zo enorm in te delen in centrale threads imho.

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Nu je het zegt :+ Maar het was wel een goed idee :p

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar dan zou het wel wat overzichtelijker blijven lijkt mij. Achja ik stoor me er ook niet aan van die threads die zo gesloten worden. Maar het was maar een ideetje, mischien denken andere mods er anders over (zal wel niet maja :'-( ) haha...

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hmpf haha oke dan niet .........

8. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden: