Zeg Nintendo en je hoort zekerste weten de namen Mario, Zelda, Metroid, Pikachu of 1 van de andere 353 (toch?) andere Pokemon. En dat zijn niet eens alle namen van Nintendo die ze ooit bedacht hebben en blijkbaar willen ze er nog meer. We weten allemaal dat Iwata Satoru-san, de President van Nintendo, al bekend heeft gemaakt dat ze niet de richting op zullen gaan als Microsoft en Sony en dat ze gewoon een games bedrijf zullen blijven. En dat ze al bezig zijn met de opvolger voor de Cube en de Gameboy, maar ook met characters die die hardware naar ongekende hoogte moeten pushen. Blijkbaar zijn de oude namen zoals Mario en Pokemon niet goed genoeg meer en willen ze weer iets nieuws. Het hoe en wat van deze characters is nog niet bekend, maar er bestaat een grote kans dat er wel iets uit Fund Q zal komen. Wij hopen in ieder geval dat ze oude namen nog steeds zullen behouden, want een Nintendo console zonder een Mario of een Zelda is natuurlijk "not done". Zeker voor de oudere gamers van nu. Maar een nieuwe mascotte is nooit mis, zeker als het een goed bedachte is. Wij wensen Nintendo veel succes in hun zoektocht, en hopen dat we gauw meer gaan horen. Bron: www.dgs-online.nl
Ja, Nintendo bleef de oude characters maar opnieuw uitbrengen. Maar een opvolger op de Gamecube is altijd wel gaaf om bij te houden. Ikzelf had ook een Gamecube maar heb deze verkocht omdat ik de games te kiddy vond. Heb ik nu best wel veel spijt van . En een nieuwe Gameboy is altijd welkom. Misschien heeft ie deze keer wel een 3d-kaart erin zitten
op de 1-of-andere manier vind ik nintendo spellen (hun algemene genre: kiddie ) het leukst om op de handheld te spelen, dus een nieuwe gameboy is zeker geen slecht plan (zeker niet nu sony die richting op gaat)...maar ik wil een handheld die toch zeker wel PS2 kwaliteit geeft
dat gaat niet lukken als ie klein moet zijn op dit moment. Ik denk dat je al blij mag zijn als een handheld ps1 graphics trekt...
Mag ook wel Op pokemon na stammen al hun characters uit de jaren 80, wat vernieuwing mag dus wel Wedden dat de nieuwe Gameboy N64 graphics gaat trekken, dan kunnen ze ipv snes games, c64 games porten
Ik wil nog wel veel coole Zelda games kunnen spelen en een nieuwe GB is ook wel leuk. Ik hoop wel dat je dan nog de GC games kan spelen op de nieuwe console, zoals ps1 - ps2.
een nieuwe nntende is welkom, geen mario meer kan ik begrijpen, maar geen zelda is onbegrijpelijk. aan de andere kant: alleen nintendo zou zo'n rare beslissing kunnen nemen. zou niet de eerste keer zijn
Ik zou er niet mee zitten, lekker portable Zeldacarina Of Time playen Een nieuw character zou wel leuk zijn , maar Link blijft het altijd goed doen. Alleen Mario word ik een beetje zat..