Ik was van plan een nieuwe clan op te stichten die veel games gaat spelen wat online kan met de xbox. Ik heb het dan over de FPS´en en Sport Spellen. Je snapt natuurlijk dat, dat verschillende divisies worden want het komt niet vaak voor dat het hele Unreal team zeg maar ook goed kan NHL´en. Ik wou deze clan wel serieus houden en vind dus dat er een minimum leeftijd van 16 jaar geld (tenzij je echt super zwaar owned en ook svonds na 11 uur nog mag gamen). Ikzelf ben trouwens 18. Ik wou games gaan spelen op xbox live en xbconnect (sorry gamespy vind ik zuigen) want helaas kan halo niet gespeeld worden op xbox live. Ik heb alleen nog GOEDE spelers nodig die dus echt weten wat fraggen is en het liefst nu al ervaring hebben met online play, zodat ik ook nu al kan zien of je owned . Als je intresse hebt mag je me pm´en of mailen of wat dan ook. BTW: De naam van de clan = Project Mayhem en over de afkorting daarvan moet ik even kijken want weet niet welke tekens xbox live! aankan. Mzzls WiXX
Wil eerst weten hoe goed iedereen daarin is,ik meld me niet zomaar blindelings aan in ieder geval,denk ook niet dat de andere dit gaan doen