nieuwe clip van sita met xbox en blinx! zo te zien gaat MS toch weer een reclamecampagne beginne! wel geinige commercial btw..
in Off-topic kan je over alles praten wat NIETS met xbox te maken heeft. (deze hoort dus wel in dit topic hoor )
dat is wel lachen jaa !! , Die reclame lijkt pcies gemaakt voor benelux en Duitsland Vooral !!. mooi man , hopelijk met Sinterklaas Xbox reclame op NL TV
Hoop het wel, is volgens sommige nieuwe reclame, dus al een beetje promotie. Maar dees mag er ook wel bij. Nog meer promotie
Je hebt er ook een lange en korte versie van zijn allebei wel vet. Deze lange gaat een beetje over die sport het bestaat gewoon nog echt ook nog Filmpje Na het filmpje word je gelinkt naar de uk site van Xbox gaat over een spel van Eartennis is wel humeur om te kijken.
de Nieuwe Clip van Sita vind ik erg leuk, vooral omdat Blinx en een xbox enzo erin spelen, wanneer komen ze op de nederlandse televisie €lp
ik denk dat dat sita filmpje haar clip word en dat de eerder genoemde korte versie de reclame. Net zo iets la 15 miljoen mensen toen hit en een deel van de clip in een reclame
Vond het zelf ook al vreemd, maar was een beetje doelloos aan het zappen. Kwam ik hem opeens tegen. Daar krijg ik nou spontaan kippevel van.
ik zag net ook een xbox reclame eerst een met beelden uit: splintercell,fifa2003,sega gt,halo2,doax en 1 reclame daarna die van sega pack echt vet, werd helemaal vrolijk
Ziek, heb net 2 xboxreclames in 1 minuut gezien. Die van het tafeltennis en die van het segapack. VAAG