Hallo, Heb net mijn nieuwe in elkaar gebouwde pc gekocht. Windows zou ik zelf installeren, scheelt boel geld. Nu ben ik daarmee bezig, en heeft dat ook herkend etc... maar nu krijg ik opeens: Verifying DMI Pool Data. Dat blijft maar staan... al ruim 15 min. lang. Wat betekend dit en hoe moet ik verder? Heb ook al computer even herstart maar dit krijg ik constant. Alvast bedankt voor jullie hulp. Het betreft Windows Xp wat erop komt uiteraard.
Ik denk dat ie is blijven hangen, herstart de PC en probeer het opnieuw. Volgens mij heb ik dit ook eens gehad.
Gewoon de PC opnieuw opstarten met de reset-knop. De cd-rom er gewoon inlaten zitten. Tenminste, ik denk dat dit het enigste is dat je nog kunt doen.
Hey, Al heel wat keertjes gedaan, wordt er niet beter op. Heb al even in bios gekeken, maar daar ga ik niet in rommelen.
Nee dat kun jet beste ook niet doen (in de bios rommelen). Misschien even bellen met een Computer Winkel in de buurt.
Heb zelf ook problemen gehad met mijn zelf samengestelde pc. Eerst werd het probleem veroorzaakt doordat de moederbord geen ondersteuning bleek te hebben voor mijn AMD 2600+ , foutje van Chaintech. Eindelijk een goede moederbord gekregen , liep de installatie steeds bij 82% helemaal vast. Bijna alle hardware vervangen , bij de laaste hardware namelijk de HD liep de installatie normaal. Bleek dat de nieuwe 80Gb Seagate , niet goed werkte. Kijk even in de Knowledge base van Microsoft , geef daar dan de zoek opdracht (Verifying DMI Pool Data). Er worden daar een aantal mogelijkheden gegeven.
Net ook de winkel gebeld van de pc. Zij beweren dat ze de pc hebben getest en het oke was. Ik kon ermee terugkomen. Hoop niet dat zij kosten in rekening gaan brengen hiervoor... Het zal wel een hardware conflict zijn.
Ik heb dit ook wel eens gehad, m'n hardeschijf stond verkeerd ingesteld in het bios. Misschien even nakijken nog
Inmiddels werkt het. Het bleek aan de installatie van windows te liggen. Ik heb nu voor formatteren NT.. nog wat gekozen en daarachter tussen haakjes (SNEL). Toen werkte alles wel perfect. Bedankt voor jullie reacties.