Er is een nieuwe vijand bekend. Een sculpture studio die beeldjes maakt voor Halo 2 heeft een plaatje van een, waarschijnlijk nieuwe covenant. Pas op!! Voor de gene die dit niet willen zien: Wegwezen. Voor de gene die te nieuwsgierig zijn, de LINK
Moet je hier nou speciaal een topic voor aanmaken?Er zijn al genoeg halo 2 topics te vinden, ga daar lullen.
ik vind et een goeie reden ziet er indrukwekkend uit edit: mr ed en ik hebben een meningsverschil blijkt maar weer
Nice hoi hoi, die afbeelding vindt ik wel zotjes hoor volgens mij zal halo2 wel rulen of zo maar zit ik toch meer te w8en op HL2 en DOOM3 want mijn pc'tje kan doom3 wel aan maar of ie HL2 aan kan betwijfel ik Laterzzz
ga er maar van uit dat jou pc hl2 wel aankan als ie doom3 ook aan kan. maar dat is niet echt on-topic of wel?
Co-op wrm ik nou zit te w8en op DOOM3 voor XboX 1 woord CO-OP!!! het i toch zalig als je met je maat hans doom3 kan uitspele of niet soms!!
lollige thread. Ik vind dat wazige ding dat misschien een nieuwe covenant word best wel lelijk. wel gaaf hoor.
ik vind het posten van een plaatje van een beeldje van een mogelijke nieuwe vijand nou niet echt helpen aan een overhyping (raar woord). IK denk dat er ook maar weinig zoveel waarde zullen hechten aan dit plaatje van dit beeldje als reden voor een nieuwe halo 2 thread..
Inderdaad. Dit beeldje zegt niet enorm veel, dit past ook nog wel in de algemene Halo 2 thread. Het is net wat te vaag, als het een ingame shot was geweest was het een ander verhaal. Closed.