Nieuwe delen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Q-BasiX, 1 nov 2006.

1. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen waarom er om de zoveel posts altijd een nieuw deel moet komen?:confused:

Dit is toch super onoverzichtelijk, als je iets zoekt moet je in al die topics zoeken. Als je gewoon 1 topic hebt dan kan je de Doorzoek Onderwerp knop gebruiken om iets te vinden.

Ik snap het nut er echt niet van. Het wordt er alleen maar onoverzichtelijker van:b: |:-

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit wordt o.a. gedaan om de server snel te houden. :)

3. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Aw oke, ik dacht om het overzichtelijker te houden. Ik vind het namelijk heel onhandig, want iets zoeken duurt langer en de neiging om een nieuw topic te maken als je met een probleem zit word groter.

Meestal als je iets vraagt in Deel 10 ofzo zeggen ze: ja heeft al ergens gestaan moet je even zoeken|:- |:-

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ............En daar hebben we natuurlijk geen zin in want dat duurt nogal even....

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Mja is dat sarcastisch? Je hebt wel gelijk spit maar eens een paar delen door, ben je wel ff bezig

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben het met je eens dat het makkelijker is om alles in één thread te houden dan het in delen op te splitsen. We zijn afgelopen zomer wel teruggegaan naar dit principe, met als resultaat dat de server over z'n nek ging. :D Dus zodoende zijn we er weer op teruggekomen.

7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Aw oke met die reden kan ik leven dan;)

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je dan nu op de Search Button drukt met je opdracht is de kans in mijn ogen alleen maar groter.

Als je een specifieke opdracht hebt en het alleen in 'XXXXX [Deel 5]' gevonden is, spaart het je 4 delen (en de delen erna) zoeken in die pagina's ! Tel uit je winst :) en idd ook voor Server snelheid ;)

9. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Nja je vind dan 1 topic in plaats van velen(en het kan zijn dat die zoekterm in meerdere delen voorkomt), je klikt op dat topic: doorzoek onderwerp, en huppa? Makkelijker tog?:{ O-)

Mja ben niet boos op de server hoor ;) Vroeg het me alleen af, want zag dr zo onlogisch uit:b:

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Beste is nog om gewoon alles te weten, zoals ik, dan hoef je nooit te zoeken. :+ :+ :+

Grapje, maar inderdaad forum zoekopdrachten zijn erg zwaar op de server, dit werkt beter voor snelheid van forum. Hopelijk snel een upgrade!

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nee was niet sarcastisch bedoelt. ik houd niet van wachten. klaar :)

@Arjan: Slappe server dan^^ :9

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom worden de gesloten delen dan nooit verwijderd? Want of ze nou open of gesloten zijn, ze belasten de server toch net zoveel?

13. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0

Nee, want als een deel gesloten is komt er een nieuw deel, wat kleiner is en dus minder bandbreedte opslokt.

14. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    En bovendien kan je dus bepaalde onderwerpen/vragen/discussies niet meer opzoeken.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ze belasten de server pas als mensen ze openen om erin te kijken -als ik het goed heb-. Toen de server in een dip zat door die periode waarin we waren gestopt met het sluiten van topics en het openen van nieuwe delen, toen werden alle topics die te groot waren tijdelijk verwijderd. Zo zou niemand erin zoeken en was dat geen extra belasting voor de server.
    Maar nu is alles weer goed en laten we de topics gewoon staan. Ze worden toch bijna niet bezocht en zo blijft/blijven de informatie/reacties gewoon bestaan.

Deel Deze Pagina