1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Elder Scrolls titel voor volgende Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 17 jun 2004.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hi all ^^.
    Waarschijnlijk hebben jullie het al op de mainpage gelezen; een nieuwe Elder Scrolls titel voor de volgende Xbox. Wat willen jullie anders zien dan in "Morrowind"?
    Hoogstwaarschijnlijk zullen de graphics beter zijn. Dat is niet zo heel belangrijk voor mij, maar wel mooi meegenomen. Qua gameplay hoeft er ook niet zoveel te veranderen. Morrowind was en ís heel verslavend. Ik hoop wel dat de framerate wat hoger is, maar dat zal wel lukken door de betere specs van de Xbox 2.
    Dus, hoe denk jij erover?

    Furies.
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder POP-UP en een hogere LOS. Was in de GOTY edition al wel verbeterd, maar nog steeds kon je niet ver voor je uitkijken. Wat ik verder anders wil zien... Weinig. Behoud de kwaliteit (en de speelduur) van de vorige games en je hebt wederom een topper! :D
     
  3. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wel wat meer missies en een grotere wereld want in Morrowind was dit een beetje weinig. :+
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Grotere variatie in de omgevingen.

    Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat ik gewoon verdwaalde, omdat alle stukken zoveel op elkaar lijken. Het gebied voor Ald'Ruhn (ofzo) is helemaal erg.
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat soepeler... als je voor een stealth stijl kiest dat je dan ook moeilijk te zien bent en snel mensen kunt afmaken enzo... duurde bij Mw te lang vond ik.
    En als je een warrior bent ook wat sterker... niet dat je die kutcliffracers minmaal 3 keer goed moet raken..
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had er al eens iets over gelezen op UESP. Maar toen was nog niks officieel.
    Het waren toen nog geruchten. Die kwamen er op neer dat het spel Oblivion zou gaan heten. Dat het zich zou afspelen op Summerset Isle (waar de Altmer vandaan komen) en dat het heel ander spel zou worden dan deel 2 en 3.

    Hoe ik dit spel moet gaan spelen weet ik trouwens nog niet. Ik was helemaal niet van plan om een xbox 2 te gaan kopen. Vooral ook omdat ik op kamers ga. :'-(
    Maar, goed, allemaal problemen voor later.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  7. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf! Ik hoop dat het vervolg sowieso iets minder statisch is...dat alles net iets levendiger is want soms heb ik wel een beetje het idee dat ik het enige échte levende persoon in het spel ben. NPC's moet vrijer en soepeler zijn qua beweging. Spells en combat moeten natuurlijker aanvoelen en inderdaad iets meer variatie wat betreft de omgevingen. Als ze dit kunnen toevoegen samen met een flinke graphics update en een langere draw-distance hebben ze wat mij betreft goud in handen.
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    _O_ top ik hoop dat ie net zo vet wordt _O_
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Veel mensen willen zo te lezen wat betere graphics.
    Nieuwe rassen zouden ook niet verkeerd zijn! De Quest log van Morrowind vond ik erg onoverzichtelijk. Hopelijk doen ze daar ook wat aan.

    We hebben nu in de Elder Scrolls reeks in verschillende landschappen kunnen rondlopen. Gras, bergen en zelfs op sneeuw werden we getrakteerd. Een vervolg op een spel vereist altijd vernieuwing; Wat voor wereld zien jullie het liefst?
    Ik zelf vind gras en bossen het leukste. Overdag mooi om te zien, 's nachts spannend.
     
  10. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop meer actie. morrowind was zooooooooo saai.
     
  11. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    khoop dat ze met een of ander vervoersmiddel komen naast de siltstrider. twas echt irritant om naar plaatsen te gaan die geen siltstrider hadden, moest je voor iets doms echt een heeeel eind gaan lopen :mad: .
    maar twas wel ee nuberspel. kheb het nog nooit uitgespeeld en al 5 keer op me pc geinstalleerd :p

    en tzou ook wel leuk zijn als ze "levende" steden hadden zoals in fable beloofd wordt
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    De GotY edition... helemaal vergeten |:-
    Is die ondertussen al op de xbox verschenen of komt ie alleen maar op de PC?
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ook op xbox maar alleen via i-net te bestellen niet in winkels verkrijgbaar
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2004
  14. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel uitgespeeld, en het is idd enorm. Ik ben nou bezig met Tribunal maar door een bug krijg ik bepaalde gespreksopties niet en moet ik opnieuw beginnen :'-(

    Wat er anders aan moet:

    Zoals al werd gezegd, ander vervoersmiddel, iets van een paard ofzo.
    De gevechten MOETEN beter worden uitgewerkt, je kunt maar op 3 manieren slashen wat ongelofelijk saai is. En daarom gaan veel mensen maar voor de Magic.
    Je moet je Journal zelf bij kunnen werken
    Koning ofzo worden van een stukje land zou errug cool zijn.
     
  15. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk doen ze heel Tamriel in het spel.
    VOor Morrowind zijn ze al een tijdje bezig met een mod om heel Tamriel na te bouwen.
    DIe mod heet Tamriel Rebuilt.
    IK zou wel wat meer natuur willen, dus meer planten etc en wat meer beestjes. En hopelijk kom je dan nog een keer zo'n Daedra god tegen, zoals dat ene wijf (ben naam vergeten) want dat was toch wel vet.
    Maar hopelijk blijft de gameplay hetzelfde want ik vind Morrowind toch wel een van de beste spellen die er zijn. _O_
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal niet gezien! :eek:
    Dit is mega! Niet te geloven dat er een volgende elder scrolls komt, echt super :)
    Ik verleng mn post nog wel eens, dit is gewoon te mooi :D

    Edit:
    Welke provincie van Tamriël(toch?) Zouden ze deze keer kiezen?
    [​IMG]

    High Rock met alle bretons lijkt me erg lijp, een groot magisch continent waar magie ten top staat :D
    Nieuwe magic powers zoals bijvoorbeeld het weer veranderen lijkt me erg lijp, maarja, wat valt er aan features eigenlijk nog te verbeteren bij morrowind? Het had zo'n beetje alles al :D
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, ik sloeg ook op hol op het moment dat ik het las. _O_
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Check ^ :)
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoop dat ze wat meer reguliere monsters nemen, dus gewoon orcs, goblins, giants enzo. Dus meer zoals Daggerfall en Arena. Het paard moet ook zeker terugkeren, dat was echt super. Je moet ook weer schepen en huizen kunnen kopen. Verder tja, ze mogen het verder zo houden, brilliante serie!


    Ze nemen nu vast en zeker een zuidelijke provincie, ze gaan heust niet dichtbij daggenfall of morrowind zitten, ze willen natuurlijk wel afwisseling.
    In Arena kon je tenminste de hele wereld over karren... hehe
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ik hoop dat ze cyrodillic city nemen met die mooie kastelen _O_ en die omgeving van seyda neen vond ik ook super _O_
     

Deel Deze Pagina