1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Elder Scrolls titel voor volgende Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 17 jun 2004.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik verwacht dat soort dingen tegen die tijd ook wel. De computers worden tenslotte steeds krachtiger. Dus kunnen ze de spellen ook steeds complexer maken (lijkt mij)
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Laten we het hopen. Wat zou jij eigelijk anders willen zien?
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Meer beperking in wat je kunt worden. Laat me even uitleggen wat ik bedoel.

    Over Morrowind werd gestelt dat je zelf kon bepalen of je een mage, warrior, dief of wat dan ook kon worden. Maar in de praktijk kwam daar maar weinig van terecht. Je kon lid worden van alle guilds, zonder dat dat problemen gaf. Er was wel wat rivaliteit, maar dat was maar weinig van te merken.
    Wat ik dus hoop is dat als je straks bijvoorbeeld bij de Mages Guild gaat, je niet meer bij de Fighters Guild of bij de Thieves Guild kan. Op deze manier heb je als speler meer het idee dat je ook daadwerklijk een Mage bent. Simpelweg omdat je alles enkel en alleen kunt doet voor de Mages Guild.
    Op deze manier wordt de herspeel waarde ook hoger omdat je de quests van de Fighters en Thieves guild dan nog niet hebt gedaan.
    Ook hoop ik dat ze de keuze tussen goed en slecht wat beter uitwerken. Slecht kwam er in Morrowind vooral op neer dat je weigerde om iemand in nood te helpen (en dus een quest liet schieten). Iedereen deed dus het goede, omdat je dan de quest kon doen. Ik hoop dat Bethesda wat dit betreft wat meer naar KOTOR zal kijken.
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is een heel goed idee! Daar sluit ik me volledig bij aan. :)
    Ook wil ik dat hij wat toegangkelijker wordt voor alle soorten gamers. Daarmee bedoel ik; Minder lezen, meer actie. Het vechten mag ook wat dieper worden uitgewerkt. Wat je nu hebt is nogal eenvoudig en 'suf'.
    Het begin van Morrowind is erg pittig. Je bent slap en level-uppen is dus lastig. Ik heb het moeten doen met 'train-naast-je-bedje-manier'. Dit houdt in dat je een monster summont, die 1 keer slaat zodat hij jou gaat aanvallen. Dan block je heel de tijd totdat hij verdwijnt. Daarna summon je weer opnieuw en opnieuw en .. . totdat je magie of health op is. Dan ga je slapen. En zo doe je dat tientallen, misschien wel honderden keren. Maarja, op deze manier komt het spel niet helemaal tot zijn recht.
    Oftewel, in het begin moet het makkelijker worden. :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het hier helemaal niet mee eens. Je kunt juist goed zien dat ze geinspireerd zijn op Dungeons&dragons, ik wil juist heel veel vrijheid, heel veel classes en wil het eigenlijk juist moeilijker hebben...

    Ik heb nooit zo duf getrained, ik speel het liever zoals het bedoeld is. Het is echt niet zo onmogelijk, je moet gewoon voorzichtig zijn.
     
  6. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat er minder lag is want die eerste man dat laden duurde echt lang! :mad:
    Maar hopelijk word ie wel mooier en sneller en beter enz 8)
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop ook juist niet dat ze het makkelijker maken. Het begin was inderdaad pittig, maar met flink doorzetten (en veel mudcrabs opzoeken) heb ik het wel gered. Ik hoop dat ze het niveau van de tegenstanders ook omhoog laten gaan. Uiteraard moet er een keer komen dat jij het sterkste bent, maar het moet niet zo zijn dat je op een bepaald moment iedere vijand met een slag neer krijgt.
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    dan kan je gewoon de diffivulty bar op 200% zetten 8)
     
  9. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de mainpage van Bethesda is nu een aankondiging te zien die waarschijnlijk gaat om het nieuwe deel in de Elder Scrolls serie! Er is een countdown die vanaf nu over 6 dagen op nul eindigt. Verschillende sites waaronder gamer.nl en teamxbox.com melden dit nieuws ook. Kleine beetjes info omtrend draken die mogelijk een grote rol moeten spelen in dit deel zijn ook te vinden bij deze aankondiging van Bethesda. Imo een erg goed punt aangezien ik al erg vondt passen in Morrowind maar enorm miste. Geruchten over de naam van de nieuwste telg in de serie zijn onder anderen The ELder Scrolls IV:eek:blivion...mogelijk zouden ook de Daedra een grote rol gaan spelen in dit spel. Zouden we volgende week vrijdag dan al de eerste screens te zien krijgen van deze mogelijk next-gen console (en PC) game?:D
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat heeft iedereen tegenwoordig toch met countdowns.
     
  11. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Spanning opbouwen...en terecht :D
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    De laadtijden bij deel 1 waren alleen echt te erg. Bijvoorbeeld bij sudeki heb je ook een hele grote wereld met nagenoeg geen laadtijden en het ziet er ook nog eens stukken beter uit. Dit vind ik toch een stuk beter gedaan dan bij morrowind.
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zie het liefst veel soorten klassen, meer als in morrowind al waren dat er ook redelijk veel, ook hoop dat het online gaat, alsware een soort mmorpg, zoiets al world of warcraft alleen dan dat de wereld nog groter is en dat je ook echt grote verschillen en voordelen bij elke klasse heb, natuurlijk ook proberen dat de npc meer doen en dat jij invloed kan hebben, hopelijk wordt nieuwe morrowind leuk, dan koop ik hem althans meteen, en hopelijk wordt hij niet overhyped zoals fable die ik nu aan de reviews te lezen enigsinds tegen vind vallen
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat komt omdat Sudeki voor de Xbox gemaakt is en Morrowind een poort is van de PC versie.
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik wil meer verschillende hoofden voor die classen wat sommige hoofden zijn zo dom :eek:
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Is Fable al uit dan?
     
  17. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic : Nope 15 okt als ik me niet vergis.
    OnTopic: Maar wat Jordo zei van hopen dat ie online komt, beter hoef je dan niet te dokken.. vieserikken wille overal geld voor, heb het spel toch al gekocht dan, moet ik er meer betalen ook. |:-
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    benneke wil niet iti doen maar leer lezen:

    Aan de reviews te lezen zei ik, en ja ik vind dat hij overhyped is en dat ze de beloftes niet waar hebben kunnen maken, en dat hij dan alsnog een goede rpg is maakt mij niet uit, het principe iemand eerst voor liegen en dan veel dingen eruithalen iriteerd mij, en dat heeft niets te maken dat je je laat meeslepen in een hype want belooft is belooft, ik ga geen geld geven aan een devoleper die je eerst voorliegt om te helemaal enthaisiast te maken en daarna de helft canceled, want dat heb ik eruit gehaald na de reviews te hebben gelezen.

    FF ontopic, dat je soms geld moet betalen om online te kunnen vind ik wel goed, blijven ze aan het spel werken en komen er veel nieuwe updates, en op zich valt het bedrag meestal wel mee, 5 eurie per maand, morrowind heeft in 2 jaar ook 2 uitbreidingen gehad van 40 - 30 euro dus jekomt op hetzelfde neer alleen gaat het bij een mmorgp geleidelijker. Lekker met 8 tovenaars op stap, aaah wordt echt fun, nu alleen hopen dat ie online gaat
     
  19. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond morrowind heel saai, vooral door de lange laad tijden. Als dat verbeterd wordt, dan zou ik best eens kunnen denken aan de aanschaf van een nieuw deel
     
  20. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu eindelijk officieel aangekondigd!!!*)

    Het vervolg gaat The Elder Scrolls IV: Oblivion heten. Het Amerikaanse blad Game Informer heeft de scoop in het October issue. De game is al sinds 2002 in ontwikkeling voor de next generation consoles en PC. Geruchten zeggen dat 'ie al aan het einde van dit jaar in de winkel moet liggen. Lijkt me een beetje stug. Maar goed.:)

    Tot slot de cover van Gameinformer waarop de eerste ingame-screen is vrijgegeven! (Bevestigd door developers.)

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina