nieuwe elite overzetten save bestanden

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tasso, 25 feb 2010.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zaterdag een nieuwe elit halen. Nu weet ik dat er een tool is op de xbox site om je gekochte spul over te zetten. Nu zit ik alleen met mijn savegames hoe zet ik die op mijn elite. Ja je moet een kabel kopen voor 11 euro lijkt me een beetje geldklopperij voor een kabel die je daarna waarschijnlijk nooit meer gebruikt en vind dit ook een slechte zaak van microsoft.
    Met mijn ps3 kan ik savebestanden zo overzetten naar een nieuwe zonder het kopen van een kabeltje. Maar kan dit ook met een elite.

2. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja kan alleen met hd transferkit of een xbox memorycard van 256/512 mb.
    ik heb steeds mijn hdd omzettingen gedaan met een 256 mb xbox kaart.
    alleen profiel + saves omgezet en de rest kan je weer opnieuw downloaden.
    je kan via xbox.com zo je aankoop history zien en op re-download klikken. dan heb je zo al je dingen terug.

de hd transferkit is gratis als je MS helpdesk belt en je SN van je nieuwe box doorgeeft. duurt alleen wel ff dag of 10 max voordat je de transfer kit krijgt.

3. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is NIET gratis én je MOET hem met creditcard betalen. In totaal issie 13 euro (dat is inclusief BTW). 10,95 excl. Ik heb een dergelijk kabel al eerder moeten kopen van 60 -> 120. Nu ga ik voor de elite met 250; gisteren via MS besteld (de oude kabel had ik natuurlijk niet meer zucht), nog steeds 13 euro. Het is niet anders. Ze checken wel of je doos (of eerdere) bij hun geregistreerd staan.

Zorg ervoor dat als je belt de serials bij de hand hebt. Toen ik tegen hun zei dat de mijne pas op 9 maart kwam en zagen dat ik al 2 doosjes geregistreerd had staan, maakten ze een "uitzondering". Succes met doorworstelen van de telefoonmenu's. Het is tegenwoordig echt erg: 3x een lang - zelfde - verhaal verteld in verschillende accenten. Wilt u dit kijk dan op xbox.com, wilt dat dan kijk op xbox.com. Ik heb ze wel ff verteld dat ik dit echt niet vind kunnen (lees: ontmoedigingsbeleid!).

Al met al ben je 4 minuten verder om alleen een kabeltje te bestellen...

Succes!

Laatst bewerkt: 25 feb 2010

Deel Deze Pagina