Nieuwe elite paar vraagjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tasso, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een oude lanchxbox en is nu voor de zoveelste keer overleden en vond het nu wel tijd voor een nieuwe. De elite hier in de winkel heeft twee uitvoeringen een zwarte en witte doos. Bij de witte zit geen hdmi kabel geloof ik.
    Maar welke van de twee is nu de nieuwste uitvoering. Nu heb ik natuurlijk een account op mijn oude xbox360 en alle achievements en bv bf2 behaalde punten wil ik natuurlijk weer terug. Kan ik nu gewoon inloggen met mijn oude account gegevens en is het dan gefixt. Dat ik een kabel moet kopen om al mijn savegames over te zetten weet ik al. Maar kan dit bv ook door de nieuwe usb stick optie. Nu heb ik ook een aantal dingen in de store gekocht kan ik die nu al overzetten op de xbox site of moet ik dan echt de elite aan hebben staan en met internet verbonden hebben. Wie kan mij een beetje vertellen hoe dat dan gaat en moet. Een hoop vragen maar hoop dat iemand me een beetje kan helpen.

Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee doos is wit en de andere doos is zwart en in allebei zit een elite.
    Maar ik vroeg me af wat nu het verschil is en de laatste versie is.
    Zit er bij 1 model soms een transfer kit. Dit vind ik echt oplichterij van ms.
    Op de ps3 kan je gegevens gewoon overzetten zonder er nog eens geld voor durven vragen.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De witte Elite is de FFXIII uitvoering. Dat zou het toch moeten zijn, want dat is enige uitvoering waarin een witte Elite zit. Het enige verschil met de gewone zwarte Elite (tenzij het één of andere special pack is) is dat die FFXII bundel de game FFXIII bevat, een 2de controller en een HDD van 250GB (tov 120GB).

Normaal gezien zit er bij beide een transfer kit, anders kan je deze gratis aanvragen bij MS.

Voor verdere vragen kan je terecht in de link die Daz heeft gegeven.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina