Fable... hum... wel eens van gehoord. Volgens mij niet zo heel bekend. Wat voor een spel is het? Naja iig ziet het er mooi uit ja..
Nergens voor nodig. Centrale threads zijn blegh! Als je iets nieuws te melden hebt over een bepaalde game, mag daar best een nieuwe thread voor worden gemaakt. Beter dan één grote, onoverzichtelijke, niet door te komen centrale thread. Screens zijn jammie btw!
Nee idd. Deze snap ik ook niet. Meestal word men door verwezen naar het centrale topic maar deze keer niet.. Omdat het fable is? Nou vooruit dan maar...
Nee, omdat we die grote centrale threads beu zijn. Veelste groot, onoverzichtelijk en amper moderate-able. Binnekort een FAQ update hierover. Maar tot die tijd kunnen we het beste on-topic blijven
Hiervan had ik al heel veel gezien in verschillende amerikaanse magazines... Dus voor mij weinig nieuws maar het blijft mooi
Een hoop mensen hadden ze toch nog niet gezien. Ik post ze natuurlijk niet alleen voor jou. Dus toch wel de moeite lijkt me
hier nog wat screens, deze had ík iig nog niet eerder gezien; ook moet je HIER eens kijken, aardig wat screens!
HAHA! Wat zul je balen als dit je character werd! Die gast is aan het morfen in een aap met een geitesikje!
Thanks, ik kon ze in ieder geval niet. btw. wat een flauw gedoe altijd weer over "oud" nieuws en plaatjes. Wees blij dat er mensen zijn die de moeite doen ze hier te posten...
hehe, idd, ik wist niet dat het zover ging met je character dat ie zover kon veranderen als je slechte dingen deed... dit wil je idd niet zijn ps; sorry voor de kromme zin